Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Door_tje schreef:Heeeee veeer!Ik ben het sann..moesten die foto's er nou opp..Ik sta der zo verschrikkeliijk op..
Hahah wat grappig johh! Maar wel leuke foto's hoorr!![]()

Wel gaaf dat jullie dat met school doen
Prinsenstad ken ik wel, ben er een keertje geweest; maar vond het maar niks, geen gezellige sfeer enzo, beetje kak
, en die schuimdingen onder het zadel..
Patricia20 schreef:@ stacha_kim
ja het is vlak bij delft;)
en pff begin maar niet over die manege wat en ramp zeg...
de ponys zijn er nog slechter aan toe als de paarden..
en wat betreft de mensen daar, de meeste zijn arrogante,zelfingenomen mensen..
maar dat was al verteld haha
wel heel leuk dat jullie een les mochten nemen van de school!
heel leuk zeg!
Ik wou dat wij dat eens deden met school! Maar dat kost natuurlijk veel te veel geld
(dat zegt de rector)
.
.
. 
OrissE_GipsY schreef:nou als je daar wedstrijd komt rijden, mag je wel uitkijken dat je paard zen benen niet breekt als ie de bak in moet stappen, dat ligt gelijk 3 meter lager .... pfff, echt erg. de bodem vind ik ook niet echt formidabel eigenlijk...

Maar we zijn er (een heleboel jaar geleden) een keertje wezen kijken voor de wedstrijd, hoe het eruit zag en toen was ook iedereen er aardig. 
heb er een paar keer wedstrijd gereden. Beviel me goed hoor.. ook leuke jury
had 2 winst in 1 proef 
) en toen liepen ze ook commentaar te geven etc. dat we daar niet mochten komen 

shir_1711 schreef:het enigste wat ik hierover te zeggen heb is: Dat ik daar nooit meer weg ga!!
Westlander schreef:Leuke foto's! Lijk wel een beetje op de NS daar!![]()
Welke school zit je?

. en ja ik heb zelf ook een eigen paard en 2 pony's gehad, maar ik heb me nooit arrogant gedragen tegenover mensen die kwamen lessen. en dat doen ze daar wel. Astridd schreef:het paard wat bij jullie de naam King heeft, heet eigenlijk Icarus.
Hij heeft een tijd bij ons op stal gestaan, maar werd verwaarloosd door zijn eigenaar, en daarom heeft de manege heb in bezit genomen (na vele conflicten en eindelijk toestemming) en verkocht aan jullie manege dacht ik.
Hij ziet er erg goed uit zeg.. mooi beestje zal het altijd blijven ook!