Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
! Ziet er goed uit. De eerste foto's zijn wel wat gespannen, da's jammer, laatste rijfoto ziet er verder wel erg mooi uit. Je kan mooie foto's trouwens maken! jarrah schreef:Volgens mij is het trouwens niet echt een makkelijke knol om te rijden, zo kruipt hij erachter, zo te diep, zo drukt hij zijn rug weg, volgens mij is die knol ontzettend handig om eronderuit te komen!

Marliesje schreef:jarrah schreef:Volgens mij is het trouwens niet echt een makkelijke
knol
om te rijden, zo kruipt hij erachter, zo te diep, zo drukt hij zijn rug weg, volgens mij is die knol ontzettend handig om eronderuit te komen!
Pardon, zo praat je toch niet over zo'n geweldige hengst?

jarrah schreef:Haha ja sorry mijn excuses!
Dat is een beetje vervelende tik van mij geworden, zodra ik een paard leuk vind, vind ik het een gave knol of een gave bok. Een leuk paard noem ik dan vaak automatisch 'knol' of 'bok', is dus eigenlijk een compliment
Ik zal er in het vervolg even op letten

... hij is 18 jaar en wordt bijna nooit meer onder het zadel getraind.. en ik kom daar als wildvreemde ruiter en hij accepteerd het allemaal, ik denk dat er veel mensen zullen zijn die zouden willen dat een paard zo voelde zoals Houston doet, super achterbeen fijn mondje.. echt een geweldig paard..
Marijke82 schreef:
Komt ook een beetje uit deze streek denk Liset, ik hoor het vaker namelijk
Neemt niet weg dat ik het geen gehoor vind, een paard is een paard en geen knol of bok
Nimmedor schreef:mooie dier!!hij liep ook in den bosch he?
issie van jou? of werd je daar in de buurt ofzo dat je zo vaak foto's kan maken
Wat is de vader en moederlijn van houston?
) maar van mij. Ik heb wel een leuke nakomeling van hem
)Marliesje schreef:
Enne inderdaad Kajanus, superpaard dat ie zo loopt onder je!
Is dit nu het gaafste paard dat je ooit hebt gereden?

wat een geweldig mooi paardje zeg!
.