bliksem schreef:En wat is precies de reden dat jullie met een mexicaanse neusriem rijden?
Hier heb je nog geen antwoord op gegeven
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bliksem schreef:En wat is precies de reden dat jullie met een mexicaanse neusriem rijden?
bliksem schreef:bliksem schreef:En wat is precies de reden dat jullie met een mexicaanse neusriem rijden?
Hier heb je nog geen antwoord op gegeven

TriscaDelia schreef:elena ik weet niet van wie je gehoord heb dat de pony is gevallen maar toen heb ik gewoon gezellig met haar in het bos gewandeld en we doen het nou ook rustig aan met haar maar als zij aldoor heel druk is en aan het racen en het er daardoor niet echt vriendelijk uitziet kan ik er helaas niks aan doen.
En zoals ik al eerder zij ze schoot er aldoor vandoor en ze bokte heel vaak en daardoor schoof ik dus naar voren of leek het alsof ik eraan trok..
en de foto's zijn gewoon op het verkeerde moment genomen want ze heeft altijd haar oortjes naar voren als wij rijden.
en ze haat dressuur en springen vind ze super leuk dus waarom zou ik het voor die schat verpesten

TriscaDelia schreef:en Dieuwke1989 ik ben er niet te groot voor maar zoals ik al eerder zij ze deed aldoor heel erg wild en vervelend en ze bokte ook aldoor dus lijkt het aldof ik haar in haar mond trek, en ik rijd al 6,5 jaar op een manege.
TriscaDelia schreef:lotte_es schreef:hey![]()
hihi jij zit volgens mij bij mij op school
o echt waar? hihi in welke klas zit jij dan?:-)
laquintatje schreef:oke,sluit dit topic maar vast wordt toch weer helemaal nix
mensen geven alleen hun mening... 

karoliena schreef:|(![]()
![]()
![]()
![]()
Arme pony

LovesSaartje schreef:@Aiselover: dit topic loopt toch helemaal niet uit de handmensen geven alleen hun mening...
aiselover schreef:bokt