. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. 

Ze doet het echt gaaf, ook lekker enthousiast! En dat allemaal voor een paar brokjes he 
Annelies200 schreef:1: wat een prachtige fjord!!!!
2. Wat een knappe kunstjes
maar 3: vind ie dat wel leuk??? ik zie heel vaak paarden/pony's waaronder veel shetjes die dan ook die kunstjes doen maar ik heb altijd het idee dat ze dat niet zo leuk vinden...

! 

knolliepower schreef:Hoe lang heb je daar overgedaan om hem dat allemaal te leren?
Ramona_lief schreef:Staat die zo vaak bij het steigeren met nog maar 1 been op de grond of lijkt dat maar zo?
Dustinlover schreef:Blijf je nou makkelijk zitten of moet je je echt vast knijpen?
Elienn schreef:Het lijkt mij, dat hij dat steigeren niet zo leuk vind....
die oortjes zo..
Ze stond die dag te huppelen op de plaats in afwachting wanneer ze nou omhoog mocht! 
Van de stijgerfoto's vind ik met name de eerste mooi, zo met die onheilspellende lucht erachter...
Knap dier is Odin toch.
Maar vaak zie je van die meisjes die hun shetje leren op een krukje te staan enzo en dan denk ik wat is het nut als ie het toch niet leuk vind. Knap dat je zo'n dier dat zo kan aanleren
JaahJaah Zeker Heel Stoer
egt leuk dat je dat kan! ik zou het ook wel willen leren bij me verzorg welshjes alleen ik heb het geduld er niet voor..