Daar ben ik behoorlijk onzeker van geworden.Dit is gelukkig wel weer een hele opkikker. Dank jullie wel daarvoor.
Sophie_Kurk: Olrike is geen flemming maar een Junior STV * Variant
Vonnie84: PB je wel even
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Olrike schreef:Bedankt voor alle leuke reacties, de laatste tijd ben ik nogal onzeker geworden over Olrike, er werden door verschillende mensen opmerkingen gemaakt dat Olrike niet goed kon lopen , dat de bewegingen niet goed waren enz.![]()

Olrike schreef:Bedankt voor alle leuke reacties, de laatste tijd ben ik nogal onzeker geworden over Olrike, er werden door verschillende mensen opmerkingen gemaakt dat Olrike niet goed kon lopen , dat de bewegingen niet goed waren enz.![]()
Daar ben ik behoorlijk onzeker van geworden.Dit is gelukkig wel weer een hele opkikker. Dank jullie wel daarvoor.![]()
Maar dat had ik je al gezegd 
Olrike schreef:Wanneer er constant heel negatief over je paard word gesproken ga je zelf twijfelen aan jezelf en aan je paard.
)
)
Olrike schreef:Ik heb nu het nieuwste zadel van Passier, het model heet Corona.
Alleen heb ik het zadel in het bruin evenals mijn hoofdstel.
Voorheen had ik een imperial zadel, dat heb ik 8 jaar gehad, maar was nu echt op. Zodoende een nieuw zadel.
Nogmaals bedankt voor jullie reacties
Olrike schreef:Inderdaad, mijn moeder had in plaats van foto's een hele film gemaakt, zodoende heb ik er maar weer foto's van gemaakt.
Nogmaals mijn excuus voor de slechte kwaliteit, hoop dat jullie daar een beetje doorheen kunnen kijken!