Olrike @t work in het zonnetje....

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Olrike

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-06 08:44

Bedankt voor alle leuke reacties, de laatste tijd ben ik nogal onzeker geworden over Olrike, er werden door verschillende mensen opmerkingen gemaakt dat Olrike niet goed kon lopen , dat de bewegingen niet goed waren enz.

Daar ben ik behoorlijk onzeker van geworden.Dit is gelukkig wel weer een hele opkikker. Dank jullie wel daarvoor.

Sophie_Kurk: Olrike is geen flemming maar een Junior STV * Variant

Vonnie84: PB je wel even

ladylay

Re: Olrike @t work in het zonnetje....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 09:17

idd zwaar slechte kwaliteit...maar wat ik zag trok mij wel....
dus even in je profiel zitten loeren
en serieus! wat heb je een verschrikkelijk mooi paard onder je kont zeg

Barbara_m

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 09:21

Ik vind het er erg goed uitzien. Kot helemaal goed op de Almelose Ruiterdagen.
Wat voor zadel had je en welke heb je nu als ik vragen mag?

Olrike

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-06 09:44

Ik heb nu het nieuwste zadel van Passier, het model heet Corona.
Alleen heb ik het zadel in het bruin evenals mijn hoofdstel.

Voorheen had ik een imperial zadel, dat heb ik 8 jaar gehad, maar was nu echt op. Zodoende een nieuw zadel.

Nogmaals bedankt voor jullie reacties

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 10:02

Ik blijf het een gaaf dier vinden!!!
Jammer dat de foto's zo onduidelijk zijn!!!

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 11:24

het ziet er super uit sanne
Ik weet zeker dat jullie gaan scoren van de zomer! Ik kom jullie vast wel een keer tegen!
Hoe rijdt het nieuwe zadel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 13:57

Wat een prachtbeest is dat toch!

Olrike

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-06 20:09

Bedankt voor alle leuke reacties!

Hopelijk lukt het fotograveren de volgende keer beter....

Yokie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 09:16

Olrike schreef:
Bedankt voor alle leuke reacties, de laatste tijd ben ik nogal onzeker geworden over Olrike, er werden door verschillende mensen opmerkingen gemaakt dat Olrike niet goed kon lopen , dat de bewegingen niet goed waren enz.

?? Ik ben nou meer nieuwsgierig dan ooit naar deze merrie irl. Op de foto's die ik tot dusverre heb gezien komt ze niet op mij over als niet goed lopende merrie

Blijf het een heel fijn dier vinden, ook al zijn deze foto's wel heul erg slecht
Voor zover je het kan zien in deze serie, lijkt het dat je er goed aan kan zitten, 'r lekker vlug kan maken. Dan is het een kwestie van geduld en je laat het in de ring ook zien. Komt goed

jarrah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 09:21

Olrike schreef:

Daar ben ik behoorlijk onzeker van geworden.Dit is gelukkig wel weer een hele opkikker. Dank jullie wel daarvoor.

Wat zou er niet goed aan zijn dan volgens deze 'betweters'?
Ik persoonlijk vind dit een ontzettend aansprekend paard, lijkt zo op de foto's met een sterk achterbeen en mooi bergopwaarst te bewegen!
Je moet je niet te snel van de wijs laten brengen door al die mensen die aan de kant staan, persoonlijk denk ik dat het eerder op jaloezie gebaseerd is als op feiten!
Kan je anders eens een filmpje plaatsen? Ik ben ontzettend benieuwd naar deze knappert!

Olrike

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-06 10:44

Wanneer er constant heel negatief over je paard word gesproken ga je zelf twijfelen aan jezelf en aan je paard.

De laatste tijd word er constant gezegd dat ze niet goed kan draven, ze zou daar niet genoeg afdruk/kracht en voorbeen in hebben.

Volgens hun zit Olrike aan haar top, je kunt er niet meer uithalen. Maar mijn gevoel zegt eigelijk anders.

Hierdoor zit je dus in tweestrijd met de mening van mensen met jarenlange ervaringen en met je gevoel.

Gelukkig heb ik voor mezelf besloten dat ik met Olrike door wil. Ik ga gewoon kijken hoe ver we komen, desnoods alleen maar thuis. Dus voorlopig geen wedstrijden meer. Wanneer ik op Olrike zit geeft ze me namelijk het gevoel alsof ze nog meer kan. We gaan haar thuis lekker doortrainen, en tijdens Zelhem en Almelo maar kijken waar het schip strand.

Bedankt allemaal voor jullie reacties daardoor ben ik wel meer gaan inzien dat het helemaal niet raar is om Olrike "leuk" te vinden. En dat het belangrijkste is dat je plezier met je paard hebt.Heel erg bedankt hiervoor!

Ga nu proberen om een filmpje erop te zetten

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 13:33

Het is en blijft een hele gave merrie! Maar dat had ik je al gezegd
Heel jammer van de foto`s, ze zijn echt wazig. Tijd voor nieuwe!

jarrah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 15:40

Olrike schreef:
Wanneer er constant heel negatief over je paard word gesproken ga je zelf twijfelen aan jezelf en aan je paard.

Wow jou woorden komen mij zo bekend voor, dat werd op mijn vorige stal ook over mijn paard gezegd.....(een van de redenen dat ik ook daar weg ben gegaan )
Ik had voor mijn gevoel een fijn paard gekocht (zie profiel of onderschrift), maar er was niemand die een positieft woord kwijt kon over dr, je voelt je dan zóó machteloos, je wilt trots zijn op je paard, maar gaat zo twijfelen dat je het allemaal niet meer weet!
Ik heb zelfs op het punt gestaan om dr te verkopen omdat ze niet goed genoeg zou zijn volgens anderen (terwijl je geen paard vind met een beter karakter als de mijne )
Ik ben nu elke dag nog blij dat ik dat niet gedaan heb en dat ik gewoon mijn eigen plan getrokken heb!!!

Het belangrijkste is dat jij bij je eigen gevoel blijft!!! en dat jij blijft genieten van je paard, de rest laat je maar lekker l*llen!!!!

Best raar eigenlijk hoe mensen jou lol met je paard kunnen verzieken
Ik vind het iig nogmaals een ontzettend fijn dier, daar mag je best trots op zijn!!!!

Barbara_m

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 22:09

Olrike schreef:
Ik heb nu het nieuwste zadel van Passier, het model heet Corona.
Alleen heb ik het zadel in het bruin evenals mijn hoofdstel.

Voorheen had ik een imperial zadel, dat heb ik 8 jaar gehad, maar was nu echt op. Zodoende een nieuw zadel.

Nogmaals bedankt voor jullie reacties

Gaaf dat je alles in het bruin hebt. Ik vind dat echt onwijs chique!

kiss_lotte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 23:29

Olrike schreef:
Inderdaad, mijn moeder had in plaats van foto's een hele film gemaakt, zodoende heb ik er maar weer foto's van gemaakt.

Nogmaals mijn excuus voor de slechte kwaliteit, hoop dat jullie daar een beetje doorheen kunnen kijken!

je kunt voortaan beter vanf de andere kant fotograveren!!
verder cometaar:nietss

Jooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 13:23

Wat een lekkere speknek heeft ie