ik ben eruit, Menno (van Iris) is WEL een appaloosa

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 20:19

eh, kom ik weer tussendoor zagen, volgens mij is het Knabstrupper... Nah, ziet er ook niet uit eigenlijk.
NEways, ik vind het wel lachen Menno met witte stipjes!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-01 20:50

God allemachtig, het gaat hier om Menno van Iris, niet over het paard van Pipi.
Blijf nu eens ON topic *zucht*

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 21:06

Sorry stef Schijnheilig }>
Tja moest op eens aan Pippi denken met die leuke stippels (hoe kom je erbij Knipoog)
en toen ... tja dachten er meer mensen met me mee.
Sorry Bloos Knipoog
Groetjes Petra

Karin

Berichten: 65340
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 08:10

Citaat:
Op 2001-05-08 20:50, schreef stef:
God allemachtig, het gaat hier om Menno van Iris, niet over het paard van Pipi.
Blijf nu eens ON topic *zucht*


Ja sorry hoor Stef, maar je moet toegeven dat de switch naar het paard van Pippi Langkous een hele logische is. Of moeten we dan allemaal een oneliner geven in de trant van 'Aaaaaach wat leuk' ? Gaat ook snel vervelen, nietwaar?

Ik vind de discussie over het paard van Pippi veel interessanter, de meesten hebben inmiddels wel gezegd dat ze die foto van Menno grappig vinden. Niet zo serieus hoor!

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 13:52

Zoiets kan wel in het echt voorkomen, ik kwam een keer langs een pinto en appaloosa fokker, daar liep een appart geval in de wei:
een soort schimmel, van voren blauwschimmel, verder richting kont bruinschimmel, met dan weer op de kont bruine vlekjes. Heel vreemd, ik sloeg mezelf ook voor de kop dat ik geen fototoestel bij me had, want echt in de buurt was het ook weer niet.
Kunnen jullie er iets bij voorstellen? Misschien nog (ongemanipuleerde) foto's van dat soort apparte tekeningen?

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Buster op 2001-06-12 13:53 ]</font>

Marjolein

Berichten: 11656
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 13:57

aaaaaaaaaaaah buster.
dit is een topic van een maand geleden. duik nou eens niet zover in t verleden. en hou t gewoon bij de topics van de afgelopen paar dagen. is vreselijk storend om te denken he intressant topic titel ken ik niet maar al wel veel reacties om er dan achter te komen dat je t hele topic al erg oud is.
solly moest eruit
Cool

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 14:12

Sorry, ik zal proberen het niet meer te doen, ik wist niet dat het zo erg stoort...