Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
. 

Arno24 schreef:Ik zit echt met verbazing naar de foto's te kijken. Ik vind het ongelooflijk knap zoals jij aan het werk bent. Ik weet hoe moeilijk het voor jou is om te rijden, maar je blijft ondanks dat toch doorgaan. Wat dat betreft is het zo'n gigantisch verschil met dat ik je voor het eerst zag rijden en hoe dat nu gaat. En dat een voet dan niet recht staat of een hak niet helemaal naar beneden wordt uitgedrukt is je absoluut vergeven.

Saskia9 schreef:Volgens mij had je het warm tijdens je les ofniet?
laat kiwiko je hard werken ofzo??![]()
Levi is zo braaf met wedstrijd, dat vind ik het belangrijkste

bud_gloor schreef:hey hey
leuke pony en mooi dekje![]()
mischien een tip. beugels een gaatje langer doen

Liennuh schreef:iedereen telkens het commentaar je hakken laag en blabla.. Kun je dan nergens foto's zetten zonder dat er ergens staat hoe je moet rijden..Zucht. Ze zet er toch bij dat ze werkt aan haar houding.. IN DE LES dus bemoei je er niet mee. Als iemand meningen wil horen zet die het wel neer! En dat het tig keer herhaald word, daar heeft ze ook niet echt veel aan..
voorlopig ben ik apetrots op haar EN wat ze allemaal voor elkaar heeft gekregen met dit beessie. Ze heeft hem zelf ingereden en beleerd..... ging niet zonder slag of stoot kan je wel zeggen. Het is dat het dier geen gemene haar op zijn hoofd heeft.
je hebt het echt warm, want je mond staat open voor de ventilatie
Dimple schreef:Wat ik alleen niet begrijp is waarom je op een dressuurzadel zit (want dat is het toch?) als je je beugels zo kort hebt dat je knien alsnog over de rand piepen.
Dan zit een vzh zadel toch veel lekkerder?
En een dressuurzadel zit toch echt veel lekkerder dan een vzh zadel