Maar ziet er best goed uit zo, kan weinig zeggen vanaf deze filmpjes (ze gaan zo snel
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)
Bettine schreef:Mooie bak zeg
Maar ziet er best goed uit zo, kan weinig zeggen vanaf deze filmpjes (ze gaan zo snel)

)

!
hihi..
!
(ken het)SnelleMarz schreef:Beetje onrustig in de aanleuning ja, deze proef
Middendraf ziet er wel netjes uit, zeker voor pride!
leuke filmpjes hoor, en jou vader leest grappig voor?
(tis toch wel je vader héh)
leuk!

Kiieek schreef:Ondanks dat hij best wel gespannen was vind ik het er erg goed uit zien hoor!
Hoop ooit ook zover te komen..hihi..
Ik kom wel een keertje kijken denk ik!
Moet je maar zeggen waar en wanneer je wedstrijd hebt!
ik vind m ook best mooi in de oprichting
jammer dat je niet meer met hoedje mag rijden he
toch iets wat je met de Z verbind als t nog niet bent geweest of nie
Haha.. En moet nog steeds lachen om dat filmpje toen je fout reed!!
Maarre, waar zijn die filmpjes van ons 3en nou? 
Danielle14 schreef:PolosportJ: hoedje mag nu nog wel! Vanaf april niet meer!
Hoef de filmpjes niet te bekijken want heb ze al 20 x gezien!Haha.. En moet nog steeds lachen om dat filmpje toen je fout reed!!
Maarre, waar zijn die filmpjes van ons 3en nou?
Vond t echt knap Liza dat je meteen 188 bij je debuut! Gaat helemaal goedkomen met die Z bij jullie!! Wanneer ga je naar JA?
Had hem misschien van mn instructrice kunnen lenen, maar vond ik ook zo raar.
We gaan 20 april naar Jumping Amsterdam. Dan is de Wereldbeker Dressuur finale, dus wel erg leuk! ik heb er 2 gekregen en Sophie had er ook nog 1 bij Hypo de Veluwe gekregen dus kunnen mooi met zn drieen.
Nu ga ik een lapie doen... *snif* Cyntje schreef:ff Oftopic: Ben je nou zeker online op msn?? Liza?? Ik ben de hele avond opzoek geweest naar een potje patienceNu ga ik een lapie doen... *snif*