Maar ik heb er eigenlijk nooit op gelet, ze heeft het altijd goed kunnen inschatten met het steiltje
Maar als ik met een grondbalk spring die echt op de grond ligt, neem ik hem wel altijd vanaf één kant

@Carita: Dank je wel
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maar als ik met een grondbalk spring die echt op de grond ligt, neem ik hem wel altijd vanaf één kant

jaimpjuh schreef:_Angelique_ schreef:die onderste balk maakt niets uit hoor, dat hij zeg maar achter de sprong de grond raakt, zo kan je hem van beide kanten nemen, je gaat namelijk niet als je hem vanaf de andere kant neemt de balk steeds aan de andere kant leggenlijkt mij
Ze gaan er ook niet anders door springen, en het is geen "echte" grondbalk eigenlijk (zeg maar, die leggen plat op de grond voor de sprong)bij een springpacour neem je toch ook wel eens een steiltje vanaf 2 kanten, dan zijn er ook geen problemen mee
niet dat ik een springexpert benhaha
maar bedankt voor je reactie
het klopt niet helemaal wat je zegt want bij een springwedstrijd zorgen ze altijd dat de balk aan de goede kant ligt, als je hem van 2 kanten neemt liggen er aan beide kanten grondbalken. het maakt wel uit aan welke kant de balk ligt want het paard moet ook kunnen inschatten waar ze moeten afzetten,
Bij een officiele springwedstrijd worden niet overal grondbalken gebruikt, en dit is geen grond balk, een grondbalk is een balk die plat op de grond ligt. Tenminste, zo deden ze het op mijn vorige werk ook altijd springstal 
en die peesjes zijn ook gaaf hihi nog nooit gezien joh (niet in et roze dan
)
maar dat zei je zelf al!
)
mijn mening.. 

Dus minder kans op ongelukken
haha
En me tenen, ja die willen niet meewerken recht te blijven