Lara aan het Springen in de zon

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Angelique_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-06 21:33

Oke, dat zal dan wel
Maar ik heb er eigenlijk nooit op gelet, ze heeft het altijd goed kunnen inschatten met het steiltje Maar als ik met een grondbalk spring die echt op de grond ligt, neem ik hem wel altijd vanaf één kant

@Carita: Dank je wel

Sjoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 17:10

jaimpjuh schreef:
_Angelique_ schreef:
die onderste balk maakt niets uit hoor, dat hij zeg maar achter de sprong de grond raakt, zo kan je hem van beide kanten nemen, je gaat namelijk niet als je hem vanaf de andere kant neemt de balk steeds aan de andere kant leggen lijkt mij
Ze gaan er ook niet anders door springen, en het is geen "echte" grondbalk eigenlijk (zeg maar, die leggen plat op de grond voor de sprong) bij een springpacour neem je toch ook wel eens een steiltje vanaf 2 kanten, dan zijn er ook geen problemen mee

niet dat ik een springexpert ben haha
maar bedankt voor je reactie

het klopt niet helemaal wat je zegt want bij een springwedstrijd zorgen ze altijd dat de balk aan de goede kant ligt, als je hem van 2 kanten neemt liggen er aan beide kanten grondbalken. het maakt wel uit aan welke kant de balk ligt want het paard moet ook kunnen inschatten waar ze moeten afzetten,

Ohoh, komt ik weer Bij een officiele springwedstrijd worden niet overal grondbalken gebruikt, en dit is geen grond balk, een grondbalk is een balk die plat op de grond ligt. Tenminste, zo deden ze het op mijn vorige werk ook altijd springstal

AstriddJarig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 19:49

Hai ans
leuke foto's ! lara is voorruit gegaan zeg en die peesjes zijn ook gaaf hihi nog nooit gezien joh (niet in et roze dan )
Wanneer komen jullie nou is gezellie naar vlaardingen als er wedstrijd is bij ons op stal
wil ik wel is IRL meemaken jullie hihi

Super meid! Alleen letten op je tenen maar dat zei je zelf al!

kusxxxx as (en nu geen moon meer.. )

@ Jaimpjuh, het paard moet kunnen inzien waar hij ong af moet zetten, en hoe hoog hij moet springen etc. maar de ruiter moet ook aangeven wanneer het paard afzet moet maken.

Verder is een grondbalk niet altijd even hard nodig.. mijn mening..

MissBonny

Re: Lara aan het Springen in de zon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 20:33

Ziet er leuk & goed uit

Lekker fleurig dekje, was je bang dat je niet zou opvallen

Iesj_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 20:36

j0rien Bericht Onderwerp: Re:Geplaatst: 13 Mrt 2006 15:58

Posts: 40 Ziet er heel leuk uit !! Leuke peeskappen en dekje ook !

Idd !! prachtig
Wil ik ook !!

_Angelique_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-06 21:30

thanks allemaal
@ MissBonny; zo kan ik met een geruts hart een buitenrit maken, zien de mensen me alvast in de verte aankomen Dus minder kans op ongelukken haha
@ As; we komen snel een keer langs En me tenen, ja die willen niet meewerken recht te blijven

Laura15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 22:29

Leukk!! vooral die peesjes en shabrak