Saros @ springwork.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 12:06

Zo heey, jou pony heeft een mooie springtechniek, rij je ook wedstrijden met um ??
Zo ben ik vroeger ook begonnen, met zulke hindernissen, nu met paarden rij hebben we toch maar echt hindernis matriaal gekocht.

Zoals ze heir boven al zeggen, iets meer meegeven met je handen, dan springt ie nog meer over de rug

patos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 15:35

daniekjuh schreef:
leuke fotos, maar ik zou nooit mijn paardje los laten staan als je gaat op hogen.. als ie wegrent en er is een weg ofzo in de buurt kan hij er zo terecht komen..(en dat heb ik al is meegemaakt...)

Jeetje zeg, sommige mensen hier kunnen ook wel mierenn**ken hier. Mijn paard van 1.66 komt ook met gemak over onze bakrand heen, en tóch laat ik haar lekker los staan als ik de hindernis verander of mijn zweep ga pakken. Als je zo weinig vertrouwen in je pony/paard hebt kun je ook maar beter niet meer buitenrijden/wedstrijd rijden/etc.

loveSaros

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-06 18:32

Iedereen bedankt voor je berichtje!
@LadyVal: Ik ben het helemaal met je eens!
@Loes_Joery: Lijkt me gezellig!! En hoe het kwam, ik zou het niet weten . Het was gezellig gisteren!
@Miiessy: Bedankt!
@Marijkeeee: Ik start nu in B dressuur, zoals je in mijn onderschrift kunt lezen zijn we B + 7 in 4 wedstrijden .

Groetjes,
Laura