Ik ging met me vriendin mee naar haar pony Sam

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

roxyolly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-06 18:37

rudi,Bij de eerste foto was hij rustig en die met dat orange rood dekje was er ook een ander paard bij een ze staken elkaar heel erg aan,Het is een welsh arabier dus is best druk en als je hem aan de teugel rijd dan is hij eilijk meer met mij bezig dat met de dingen waar hij eigelijk van moest schikken!(en er was ijs dus iedereen liep achter in het land te schaatsen)

iRiis

Re: Ik ging met me vriendin mee naar haar pony Sam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 18:42

wat een lekkerding
mij paardje is het
aan het begin was tie een beetje druk daarom ging hij flippen want hij is half arabier en half welsh.
en hij schrikt heel snel.. dus jah

iRiis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 18:46

rudi schreef:
Mooi paardje zeg, ik rijd een arabjex fjord die ook echt super heet is. Maar hij rijd veel beter als ik hem heel erg veel been geef (ook al is hij al snel) en wat lossere teugels. Als hij dan ervandoor gaat, rijd ik eerst een volte maar dan meteen weer aansporen, dat helpt goed, eigenlijk heeft hij zo ook geen tijd om te schrikken omdat ik hem goed aan het werk zet. Misschien een tip want ik zie de teugels erg strak waardoor hij alleen maar meer zenuwachtig word (ik bedoel met lossere teugels natuurlijk wel gewoon contact houden maar niet meer zo strak )

de teugels zitte helemaal nie tzo strak maar als je geen contact houd met het bit .. en hij gaat aan de kletter kan je hem niet meteen .. trugnemen en anders
dus ja..

Iriis_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 19:37

Mooie pony !!

roxyolly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-06 21:24

hOu jj groote mOnd jOh iriis