Barbie1986 schreef:Als je je maar bewust bent dat longeren meer belastend is dan rijden...
Dat is natuurlijk waar. Je moet ook niet elke dag of heel erg vaak longeren

Maar dat is zoiezo kijken wat je paard aankan

Leuk paardje iig!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Barbie1986 schreef:Als je je maar bewust bent dat longeren meer belastend is dan rijden...

Lotje85 schreef:Ik begrijp ook niet goed waarom er met een paard met artrose ook nog spongetjes worden gemaakt. Dat is er namelijk ook niet bevorderlijk voor dan. Ook het rijden met stang of wat voor bit het ook is met die scharen, snap ik niet zo goed.
Verder wel een superleuk beestje! En ik vind dat hij een mooie kleur heeft.
Citaat:Zo
Mooi paardje !
Erg mooie foto's ! Zijn deze getrokken door een fotograaf ?

Zolang je weet hoe het te gebruiken kan het op zich geen kwaad

echt heel erg mooi.. Dustinlover schreef:Mooi paardje zeg
Mag ik misschien vragen wat voor fototoestel je hebt gebruikt en heb je daar misschien (verkoop) site van?
Suzan_kalim schreef:Lotje85 schreef:Ik begrijp ook niet goed waarom er met een paard met artrose ook nog spongetjes worden gemaakt. Dat is er namelijk ook niet bevorderlijk voor dan. Ook het rijden met stang of wat voor bit het ook is met die scharen, snap ik niet zo goed.
Verder wel een superleuk beestje! En ik vind dat hij een mooie kleur heeft.
Deze foto's zijn geen nieuwe, dus voordat het aangetoond was dat hij athrose heeft. Misschien is dat een opheldering, het bit is absoluut niet streng en ik rijd er ook nooit mee is alleen voor de foto's omdat ik het een prachtig hoofdstel vind en het hem vreselijk mooi staat