Never Loose

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

clintloveyou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 19:28

woooooooooowwwwww die is mooi

Yannicke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 19:28

leuk paardje, ziet er leuk uit! ook leuke naam, hoor je niet veel!

SofieBeau

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 19:31

ik denk dat ze zo goed nederlands kan omdat het verplicht is in de waalse scholen Wij vlamingen moeten ook frans kunnen, en de walen nederlands, niet meer dan normaal

Leuk paard, je hebt hem goed aan het lopen
tips zijn al gegeven , veel succes in het springen

Laulitz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 23:23

Ja, ik denk dat ook.

Vous avez un beau cheval (alleen nu zit ik te twijfelen of beau er voor of erachter moet?)

*ik kan ook eens frans hoor ik kon wel ongeveer begrijpen wat jullie op de vorige pagina zeiden!

_Micha_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 00:35

Paljassofie schreef:
ik denk dat ze zo goed nederlands kan omdat het verplicht is in de waalse scholen Wij vlamingen moeten ook frans kunnen, en de walen nederlands, niet meer dan normaal

Leuk paard, je hebt hem goed aan het lopen
tips zijn al gegeven , veel succes in het springen

Ja is dat zo ?
jongen bij mij op school komt uit het waalse gedeelte van belgië en hij kende tot 2 jaar terug geen nederlands/vlaams en zijn ouders en zusje kunnen het ook niet raar

NeverLoose

Re: Never Loose

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-06 01:00

Citaat:
Ja is dat zo ?
jongen bij mij op school komt uit het waalse gedeelte van belgië en hij kende tot 2 jaar terug geen nederlands/vlaams en zijn ouders en zusje kunnen het ook niet raar

Het is jammer maar vaak waar, de waalsen kunnen niet zo goed nerderlands praten dan de vlamigen frans praten.
Nochtans hebben we meestal nederlands cursussen vanaf 6 jaar tot 18 jaar twee uren per week.

NeverLoose

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-06 01:03

Citaat:
Vous avez un beau cheval (alleen nu zit ik te twijfelen of beau er voor of erachter moet?)

*ik kan ook eens frans hoor ik kon wel ongeveer begrijpen wat jullie op de vorige pagina zeiden!

C'est correct, on dit bien "vous avez un beau cheval"

Bedankt aan iedereen voor de goede tips

Esther_Ziezo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 09:20

Mooi paard heb je..
Veel plezier er nog meer

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 16:58

love_lucca schreef:

Ja is dat zo ?

Alleen in Brussel is het echt verplicht, in Wallonie (althans onze regio) mag je kiezen tussen Engels en Nederlands. Maar de Waalse jongeren in onze regio die nederlands kiezen steken er niet veel van op, nouja, de mensen die ik ken iig niet

Unseen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 17:36

Salut !
Gabor is ook de vader van mijn pony, volgens mij is Gabor dressuurgefokt, maar ik kan het mis hebben. Leuk paard in ieder geval !
Groetjes !

_Buddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 17:49

Ton cheval est beau! Je ne parle pas le français tres bien, mais j'aime le pays. Au revoir