Eva 1e keer onder zadel in roze setje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nicky__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 16:30

ninja2 schreef:
Weet je waar ik me aan iriteer, dat iedereen altijd in herhaling blijft vallen.
Als een schaap over de dam is volgen ze allemaal.......

Als het gezegt is hoef je het toch niet 10x te herhalen

amen

ik vind het erl leuk uitzien, voor 1 keertje is zoon bitje niet erg, maar doe het niet nog eens!

Zack

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 16:34

Tsja.. sommige reacties vind ik ook niet normaal, maarja dat is typisch bokt.

Verder JUIST omdat het de eerste keer is, zorg je dat je passende tuigage hebt.
Wist je dat je met een niet passend zadel ene paards rug kan verkloten?
En juist omdat het geen fijne herinnering is, blijft zij het wel onthouden.

@ninja
het is een mening, en voor het bestwil van de pony zelf,dus de ts'er kan het maar beter gewoon goed opvatten.

mijn mening: wacht liever tot je alles hebt, en ga er daarna pas op.

Lowara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 16:41

zucht..typisch bokt.. ok, dat bitje was ook niet mijn ideale plaatje ( misschien beter zonder bitje en gewoon een halstertje?), maar er gewoon opzitten op het erf kan prima.
en quua beleren vind ik dat je goed realistisch bezig bent.
gewoon nu wat dingetjes aan laten wennen, haar de tijd gunnen voor haar veulen en dan pas verder gaan. perfect toch?

Iriis_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 16:54

ziet er goed uit

dat roze staat der leuk

polly2

Re: Eva 1e keer onder zadel in roze setje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 17:19

Het zadel is wat groot...ja....maar dat zegt niet dat het zadel pijn doet...

Een paard laten dekken en daarna beleren in de zomer....dat zou niet kunnen???? hahaha...ga het eens anvragen bij de fokkers van eht KWPN-paard...daar gebeurt het heel vaak zo...niks mis mee...

Waarom moet iedereen zich toch altijd bemoeien met hoe een ander iets doet....
Sommigen reageren bijna alsof het dierenmishandeling is wat hier gebeurt...
Tjonge nou....
Laat iedereen toch zijn dingen op zijn eigen manier doen.
leuke pony....ik hoop dat je er een mooi veulen bij zult fokken...
Veel succes er mee en trek je niks aan van het gezever van alle mensen die denken de wijsheid in apcht te hebben....surprise; niemand heeft de wijsheid in pacht.....

Neroo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 17:27

Voor het commentaar van tuigage ga ik met de rest mee

Maar ik vind het een leuk beestje! zit een leuk koppie op

En dat setje is ook gaaf! waar heb je die peesbescherming vandaan

Melanievs

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 17:32

lowara schreef:
zucht..typisch bokt.. ok, dat bitje was ook niet mijn ideale plaatje ( misschien beter zonder bitje en gewoon een halstertje?), maar er gewoon opzitten op het erf kan prima.
gewoon nu wat dingetjes aan laten wennen, haar de tijd gunnen voor haar veulen en dan pas verder gaan. perfect toch?

Realistisch bezig? Nou sorry maar dan heb jij er niet veel verstand van!

Mexx93

Re: Eva 1e keer onder zadel in roze setje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 17:33

Wat een gezeik hier allemaal weer!
Het meisje zal heus wel weten hoe haar pony is, dus als hij zomaar het puin zo invliegen, had ze dit zeker niet gedaan!
En mijn vriendin heeft ook een pony met een zadel dat van achteren iets omhoog zit. Dit doet verder niet pijn, maar is niet helemaal gevormd naar de rug van het paard. Ze zoekt nu ook een ander zadel net zoals de TS.
Vind het trouwens best dat jullie je mening hierover zeggen, maar kraak haar dan niet af! Zo hebben jullie weer een bokker minder! Ik vind de zweer hier nou ook een beetje verpest, dus ik zal even temmen.

Lowara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 18:08

fjordyloverr schreef:
lowara schreef:

Realistisch bezig? Nou sorry maar dan heb jij er niet veel verstand van!

wat precies is hier niet realistisch aan dan? nu inrijden en verder rijden met een dikke buik? ze doet het stapje voor stapje en laat de pony nu al wennen en geeft de pony de tijd voor het veulen.

Melanievs

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 18:30

lowara schreef:

wat precies is hier niet realistisch aan dan? nu inrijden en verder rijden met een dikke buik? ze doet het stapje voor stapje en laat de pony nu al wennen en geeft de pony de tijd voor het veulen.

Nou wie roept hier dat ik het over de dikke buik heb? Als je zo graag commetaar geeft, lees dan a.u.b eerst het topic door.

Ik vind het niet kunnen dat ze een paard beleerd met een bit, waarbij de ringen in zijn mond zitten!

Zadel is niet erg, maar dat bit vind ik echt niet kunnen .. Als je niet tegen commetaar kan (Had je kunenn verwachten met dit soort foto's) Plaats ze dan ook niet.

ErasLover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 18:46

Haha leuk hoor Kheb dezelfde jas!

annieee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 18:51

toch een leuke pony hoor

ninja2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 18:52

fjordyloverr schreef:
lowara schreef:

Nou wie roept hier dat ik het over de dikke buik heb? Als je zo graag commetaar geeft, lees dan a.u.b eerst het topic door.

Ik vind het niet kunnen dat ze een paard beleerd met een bit, waarbij de ringen in zijn mond zitten!

Zadel is niet erg, maar dat bit vind ik echt niet kunnen .. Als je niet tegen commetaar kan (Had je kunenn verwachten met dit soort foto's) Plaats ze dan ook niet.

Ik ben benieuwd waar jouw foto,s zijn....

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 18:53

en tóch weet ze het al, ik vind het niet nodig om 5 bladzijden vol met gezeur over 1 bit te hebben, na 1 reactie snapt ze het wel, en toch willen sommige mensen even de held uithangen en over iets commetaar geven wat ze niet eens iets op was gevallen..

Melanievs

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 18:55

Nikki_jimmy schreef:
en tóch weet ze het al, ik vind het niet nodig om 5 bladzijden vol met gezeur over 1 bit te hebben, na 1 reactie snapt ze het wel, en toch willen sommige mensen even de held uithangen en over iets commetaar geven wat ze niet eens iets op was gevallen..

En dat zeg jij

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 18:56

en wat bedoel je daarmee?

Melanievs

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 18:57

ninja2 schreef:

Ik ben benieuwd waar jouw foto,s zijn....

Die kan je zo krijgen hoor, die zien er iig niet zo uit. Mijn paard draagt tenminste passend harnachement.

Melanievs

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 18:57

Nikki_jimmy schreef:
en wat bedoel je daarmee?

Nou er is dus al 10x gezegd wat jij ook zegt, dus zo orgineel ben je zelf ook niet. Zeg nou eerlijk, vind jij het er fijn uitzien, die bitringen in zijn mond?

ninja2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 18:58

ze zegt toch ook dat ze op zoek is naar een nieuw zadel en hoofdstel

zeker overheen gelezen

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 18:59

ik hoor zelf liever 10 x dat iemand het voor diegene opneemt, dan iemand die als een meelopende hond achter de kudde aanloopt! En nee, 't ziet er niet fijn uit, maar ze zou er toch iets aan doen?

Melanievs

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 19:00

ninja2 schreef:
ze zegt toch ook dat ze op zoek is naar een nieuw zadel en hoofdstel

zeker overheen gelezen

Zou jij als je met bit omgaan geleert word ook graag bitringen in je mond hebben, wat immers nog de eerste keer is ook? Nee als je een paard iets leert moet je het goed doen. Zo krijgt ie er alleen maar hekel aan.

Melanievs

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 19:01

Nikki_jimmy schreef:
ik hoor zelf liever 10 x dat iemand het voor diegene opneemt, dan iemand die als een meelopende hond achter de kudde aanloopt! En nee, 't ziet er niet fijn uit, maar ze zou er toch iets aan doen?

Ik loop niet achter de kudde aan lieve schat, ik heb duidelijk me eigen mening..

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 19:02

Doe eens niet zo onwijs overdreven, jah ze zitten verkeerd, maar voor dat kwartiertje! Er zijn genoeg paarden die veel erger worden behandelt, ik bemoei me er nu niet meer mee, maar ik vind het echt onwijs erg hoe juilie reageren, en als je nog wat te melden hebt, is 't misschien aan te raden over PB te doen, want nu verzieken wij(waaronder ook ik jah!!!!!!!) het topic!

Lowara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 19:04

fjordyloverr schreef:
lowara schreef:

aaahhh ik zie het al
neeehh, ik heb het wel goed gelezen, lees mijn eerste stuk maar eens daar staat in dat ik dat bit ook niet wouwie vind en dat ik adviseer om een halster om te doen.
het realistische vind ik dat ze de tijd neemt met het inrijden.

Melanievs

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 19:06

[quote="lowara]
aaahhh ik zie het al
neeehh, ik heb het wel goed gelezen, lees mijn eerste stuk maar eens daar staat in dat ik dat bit ook niet wouwie vind en dat ik adviseer om een halster om te doen.
het realistische vind ik dat ze de tijd neemt met het inrijden.
[/quote]

O sorry, dan heb ik jou verkeerd begrepen Excuses!
Maar Nicki_Jimmy je heb gelijk, we gaan behoorlijk offtopic, zal ook niet meer reageren. Niet mijn paard...
Laatst bijgewerkt door Melanievs op 09-03-06 19:07, in het totaal 1 keer bewerkt