Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
jockeygirl_0 schreef:okey ziet er wel leuk uit, die andere twee paardjes ook zeg! maar je paard vind het zo te zien niet moeilijk da je er op gaat zitten, je beugels zitten wle kort he? of ligt t aan mij

NkPrecious schreef:daar is nou eenmaal even helemaal geen geld voor, en zolang ze alleen nog vooruit gaat in plaats van achteruit, vind ik daar ook geen reden toe.. Daarbij vind ik het ook belangrijk om het zelf te doen omdat zij een paardje is die heel moeilijk mensen vertrouwd, en ik kan je nu al op een briefje geven dat ze het egt niet gaat pikken als iemand anders op haar zit.. dat kan ook je paard verpesten(heb er zo een meegemaakt, die ik toen moest corrigeren)
Vandaar dus waarom ik het zelf doe, ik heb alle tijd, kheb geen streefdata van dan moet ze dat kunnen.. ik kijk per keer hoe ze aanvoelt en dergelijke, en zo gaat ze nog steeds vooruit

MissVanna schreef:Die badkuip vindt ik wel heel gevaarlijk als hem ineens denkt ja dag kan hem zich verwonden aan het bad.
En boven staan al andere dingen uitgelegd dat ik denk van hmm.
Ver ziet het er wel goed uit
) NkPrecious schreef:bedankt voor de tips allemaalnee ik heb inderdaad nog geen bak, we gaan 1 keer per week naar een binnenbak, de rest doe k int weiland(maar heb vandaag wle de palen gezet voor men bak op een bijna helemaal stuk zwart zand, waar we dus nu verder gaan
). beugels zag ik inderdaad ook terug op de foto's dat die nogal kort zaten, maar khad er wel veel steun aan.
over de longeerlijn, die ene foto is inderdaad een momentopname,, hij was lang niet altijd zo dicht bij de grond![]()
en over dat draven zou k eigenlijk nog wle wat tips willen, kheb aan de ene kant nl zoiets van dat ik het gewoon moet doen enz, maar aan de andere kant heb k egt heel erg he voorgevoel dat ze dan helemaal doordraait.. ze is nl egt een zenuwpees, en wordt pas na n kwartier wat rustiger met stappen, en zo gauw als je al van der vraagt om door te stappen, spant ze zich al helemaal aan en dergelijke..(waarna ze dus ook wel ns rodeo-achtig gedrag gaat vertonen)
maar goed, dat is dus nog even men dilemma..

NkPrecious schreef:je zegt dat je het levensgevaarlijk vind,, maar als ik sommige topics van jou zie kan k et ni=ou niet egt slim van je vinden om zonder cap te gaan rijden als je al van te voren weet dat je paard fris kan zijn ?
en voor degenen die et willen weten,, tis ondertussen al gelukt,,
:D
;) dr is weer n nieuwe poonie waarop ik me mag storten!:D:D dus wie weet binnenkort wel foto's van mij..GnaGna