Shadow_power schreef:
Net als net, maar hier gaat ze ook door de bocht, dus lijkt zo![]()
Met longeren gaat ie altijd door de bocht he?

Mooi paardje!
En wat rosalie123 zegt klopt.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Shadow_power schreef:
Net als net, maar hier gaat ze ook door de bocht, dus lijkt zo![]()

Dat is meer voor de afwisseling.. Voor een pony is telkens rondjes lopen ook niet leuk... Maar ik snap eigenlijk niet wat er fout zit? Kunnen jullie dat misschien uitleggen ?
en nee WIJ gaan niet op de kletter, JIJ gaat op de kletter (Tot dat het boze bankjes monster weer opduikt
)

. Bij mij iig wel, dus dat zal bij jou vast ook wel kunnen!
. Of dat weet ik eigenlijk wel zeker, probeer dat maar eens Shadow_power, dat moet wel kunnen volgens mij!
). En dan kun je in dat stuk ook weer bij "hulpteugels" op de Pessoa-teugel klikken. Daar staat hoe de pessoa werkt en hoe die hoort te zitten.
.
Maarja..
Rosalie123 schreef:Volgens mij zit de pessoateugel niet goed.
Dat lange stuk (wat jij van de achterhand tot het bit hebt), hoort nog door een ringetje van de longeersingel heen zoals je dat op het plaatje ziet.
Overigens loopt je paardje er wel goed onder!
verder erg leuk en mooi paardje, ziet er goed uit.
Dankje

Ja, daan gaan we tegen elkaar strijde..
Bedankt voor de leuke reactie's verder

karijn schreef:Leuke pony. Heb alleen een vraagje over de bijzetteugel, waarom heb je die eraan zitten?

Tinne schreef:Jawel, die klip kan er wel door. Bij mij iig wel, dus dat zal bij jou vast ook wel kunnen!
Je kunt de pessoa idd op verschillende manieren vastmaken (zodat je verschillende spiergroepen traint), maar volgens mij moet het wel eerst door het ringetje. Of dat weet ik eigenlijk wel zeker, probeer dat maar eens Shadow_power, dat moet wel kunnen volgens mij!
Kijk anders hier eens: http://www.mencursus.net/index2.htm , klikken op Longeren (bovenaan, 5e van rechts). En dan kun je in dat stuk ook weer bij "hulpteugels" op de Pessoa-teugel klikken. Daar staat hoe de pessoa werkt en hoe die hoort te zitten.

Ik dacht dat het wel zo kon en het is mij altijd zo aangeleerd dus..