Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ben wel benieuwd hoe het er over een paar weekjes uitziet 
Echt een schoonheid is het geworden, ook helemaal af met dat roze
Echt leuk setje

Lotje85 schreef:Mag ik vragen wat AtB zijn methode precies inhoud? Ik lees en hoor veel, maar van deze man had ik werkelijk nog nooit gehoord en al helemaal niet van 'zijn' methode. Wat ik hier zo lees, wekt i.i.g. wel mijn interesse.
Inno1985 schreef:Hallo,
Ik zelf ga er niet aan beginnen, want mijn paard wordt al 10 jaar anders gereden, dus dat wordt een hele omschakeling.
..
En tsjeaa hier zijn natuurlijk wel wat zeurdozen die niks perfect vinden maar daar moet je gewoon overheen kijken
xxjamiexx schreef:Kijk ik voel me nou heel erg aangesproken..
Waarom ik het eigenlijk vroeg of ze wel wist wat aan de teugel rijden voorstelde (of hoe jullie dat dan ook noemen) is omdat er bij een aantal foto's staat dattie aan de teugel liep nou en aangezien ik dan even naar de foto's kijk![]()
ik heb niet geklaagd over spanning want ontspanning zie ik wel alleen vroeg ik of ze wel wist wat het was aangezien erbij stond dattie aardig aan de teugel wasEn tsjeaa hier zijn natuurlijk wel wat zeurdozen die niks perfect vinden maar daar moet je gewoon overheen kijken
xxjamiexx schreef:bij foto vier en vijf missblue en eigenlijk komt het erop neer dat het bijna bij elke foto is want bij een paar foto's staat hier looptie niet nageeflijk alleen...Blabla...
En mijn mening is dat ik het eigenlijk richting halsstrekken vind lijken dat is mijn mening punt uit. jullie kunnen het anders vinden maar ik vind het gewoon zo![]()
xxjamiexx schreef:Weet je eigenlijk wel wat aan de teugel inhoud ?
Iedergeval niet dattie moet gaan stofzuigen op de grond
Niet afkattend bedoelt hoor verderest heeftie een leuk kleurtje en het roze staat haar goed