Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ga je topics in de gaten houden

! Qua commentaar ga ik met wat andere mensen mee maar het ziet er wel ontspannen uit. Je ziet dat ie lekkerder gaat lopen bij de laatste foto's
. 

) en dat werkt prima, doe je hand lekker eens naar voren en drijf als het ware dan die neus naar je hand toe snap je...misschien wel een heel overbodig verhaal, maar kon het niet laten;) maar je geeft zelf ook al aan dat je er mee bezig bent !! TOP !!

milo schreef:mooi paard zeg!!!! hoe komt zijn staart zo dun? borstel je hem, of heeft hij gewoon niet veel?
. 
. Maar goed, zo kort pas samen, dan mag je ook niet teveel eisen
. Veel plezier samen! Mooie bok hoor
. jimmy schreef:milo schreef:mooi paard zeg!!!! hoe komt zijn staart zo dun? borstel je hem, of heeft hij gewoon niet veel?
nee ik heb hem pas een week dus aan die staart kan ik niet veel doen,hij heeft gewoon weinig denk ik.
maccie schreef:ik maak er stiekem gewoon een keer extensions in
jimmy schreef:maccie schreef:ik maak er stiekem gewoon een keer extensions in
hee machteld ik jat gewoon moby of rocky ze staart niemand die het ziet,en die hebben toch genoeg
Anoukie schreef:Dit vind ik de mooiste foto/het fijnste beeld geven:
http://img.photobucket.com/albums/v630/ ... .jpg[/img]
Fijn dat je weer aan je zelfvertrouwen kunt werken. Nu nog wat meer de neus eruit, hij loopt imo teveel op de voorhand door het rond rijden
. Maar goed, zo kort pas samen, dan mag je ook niet teveel eisen
. Veel plezier samen! Mooie bok hoor
.
dus ik ga ervan uit dat ik nu eindelijk een goede beslissing heb gemaakt.