Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en als ik t goed las heb je M1 met m gestart of nie? Mocht je daar wel met S&T rijden? 

mariellexxx schreef:Wat een onwijs gaaf paard met superuitstraling !!!
Erg jammer dat hij weg is, maar altijd fijn om te weten dat ze het goed hebben, en goed behaldeld worden. En zoeken naar een nieuw paardje is altijd leuk
Hoe oud is hij op de foto's daar ?
PolosportJ schreef:wat een erg mooi paard! maaruh ik zat ff in de profiel te spiekenen als ik t goed las heb je M1 met m gestart of nie? Mocht je daar wel met S&T rijden?
)
simongek schreef:Mooi paard en je kan inderdaad wel zien dat hij een behoorlijk groot was voor jou om te rijden.![]()
Mag ik een brutale vraag stellen. Ik vind dat echt een super halster op de eerste foto. Wat voor merk is het?![]()
SirLuckido schreef:He volgens mij staat dit paard nu bij ons in Zoetermeer op stal. Klopt het dat er een groot gedeelte van de onderkant van zijn lip ontbreekt? Op de foto lijkt het van wel, maar kan het niet helemaal goed zien.
Als het hem is gaat het in ieder geval goed met hem. Mooi paard, met een goed werkwillig karakter.

(jah niet dat hij verkocht is maar de foto's) 
marianne16 schreef:1 woord super paard!!!
Maarja je kan nie anders als het paard te sterk is voor jouw egt een super paardje was dat ondanks ie te veelpit had voor joue jullie waren wel een super koppel en hij liep mooi onder jouw![]()
![]()
kuzziez marianne
DresslOver schreef:mooi paard. wel groot joh 186, is het dan niet heel moeilijk om hem bij elkaar te houden en goed die achterhand eronder te houden..?? heb ook een keer op een ruin gereden van 1.80 dat vond ik al groot.. dan komt er nog 6cm bij.. :S je zou bijna hoogtevrees krijgen joh!