Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
tisje schreef:ja, sorry ik dacht dat het een ruin was... maar ZIJlijkt er echt sprekend op! waar ken je die van??
volgens mij is dat paard een stuk minder "raar"
zoals volgens mij al die jazzen zijn. dit paardje is zn vorige eigenaar niet zo lief behandeld... dus hij kan af en toe echt heel onverwachts uit de hoek komen. en je kan hem bijv niet vastzetten en hij schrikt van alles en niets... voor de rest is het een lieverd hoor

ik doe hem deze week omdat ze op vakantie is...
ook dat die van alles schrikt enzo, ECHT een jazz 
misschien moet je instructrice eens helpen met dit paard?
) Nimmedor schreef:echt een typische jazzook dat die van alles schrikt enzo, ECHT een jazz
vind je alleen nog niet super netjes rijdenmisschien moet je instructrice eens helpen met dit paard?
gr claudia
) LaFunkyJazz schreef:Nimmedor schreef:echt een typische jazzook dat die van alles schrikt enzo, ECHT een jazz
vind je alleen nog niet super netjes rijdenmisschien moet je instructrice eens helpen met dit paard?
gr claudia
Ik moet zeggen dat dat door de foto's komt, Fransisca rijdt Domani super ontspannen en heel goed, ligt aan de foto's. Het is een moeilijk paard (ik heb er zelf niet op gezeten maar ik kan wel raden)
ik moet wel zeggen dat het in de les stukken beter gaat dan als ik voor mezelf rij. hier reed ik zonder les... ik heb nu maandag en gister les gehad en het ging al wel beter