Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Kuiken schreef:De volgende wedstrijd komen we echt kijken..
Wat betekent zijn naam?
Javelin schreef:Was dit niet afgelopen zaterdag bij Marsua? Ik heb daar 's ochtends gereden in de L2 en de bak was inderdaad prima!! Snap niet waarom er zoveel mensen hebben afgemeld. Jullie zijn wel een super combinatie. Gefeliciteerd met je winstpunt! Op naar de volgende!!!
(of een goeie routebeschrijving hebben, en er geen wegen afgesloten zijn!) 
Needje schreef:Als we willen gaan kijken bij de volgende wedstrijd, moeten we wel heel vroeg vertrekken..![]()
(of een goeie routebeschrijving hebben, en er geen wegen afgesloten zijn!)
Mause schreef:Javelin schreef:Was dit niet afgelopen zaterdag bij Marsua? Ik heb daar 's ochtends gereden in de L2 en de bak was inderdaad prima!! Snap niet waarom er zoveel mensen hebben afgemeld. Jullie zijn wel een super combinatie. Gefeliciteerd met je winstpunt! Op naar de volgende!!!
Dat klopt, het was inderdaad bij Marsua in Maarssen. Dan zijn wij elkaar vast ook tegengekomen... Ik zat die dag ook veel op het wedstrijdsecretariaat en heb 's avonds de prijsuitreiking gedaan van de B, waar jouw stalgenoot ook in reed, toch?
Gelukkig is onze bak bijna altijd goed te rijden!![]()
Thanx voor de complimenten!
Heb je inderdaad gezien met de prijsuitreiding van de B. Mijn stalgenoot reed die avond in de B. Was wel leuk, de jury vond het een voorwaartse proef, werd beloond met 164 en 161 punten terwijl wij weten dat dit wel te voorwaarts was en Klaas niet erg tevreden was over zijn proefjes. Maar goed soms krijg je je punten terwijl je het niet verwacht en soms verwacht je punten en krijg je ze niet
Needje schreef:Michele, deal!
Als ik alleen wp zou rijden als t ook zo voelde, dan had ik er 3 gehad denk ik.