Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Haha helemaal goed
Leuke combinatie zijn jullie! Succes verder! Dustinlover schreef:Wauw wat een leuk paard en dat dekje echt geweldig
Mag ik misschien vragen of je die in alle winkels kunt kopen of alleen kunt bestellen ? Ik zoek namelijk ook zo'n dekje
Odie schreef:Watvoor (merk/type) laarzen heb je aan op die foto's?

pokelook schreef:Leuke pony!!
Je hebt een mooie beenligging op dit zadel

Bombarie schreef:Mooi paard heb je, lekker dat je nu een fijn zadel hebt, ik vind het er afentoe een klein beetje gespannen uit zien, rij je z1 wedstrijden met haar?
Je zit wel netjes maar je paard duikt zo nu en dan echt naar voren en haar oren staan ook erg onrustig. Je moet nog wel wat aan de buiging werken met de travers, maar dat is altijd moeilijk in het begin, ze is wel al netjes op vier sporen, nou iig succes met alles en je nieuwe zadel natuurlijk!
QueJira schreef:heb je de Euroriding diamant met extra wrong of niet?!

haha
Hahaha das Danielle
ook heel mooi zadel
liza van loon schreef:Wauw daan!Wat loopt ze weer heerlijk, zo loopt altijd zo mooi constant. Whaha ben ik ff blij dat je op de reserve lijst staat
![]()
Whaha nee hoor, hoop dat jullie er bij kunnen maar denk het niet.. Je zit mooi in je zadel hoor!