Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

art schreef:rivarachella schreef:ZE kan wel rijden .. maar niet de achterhand/voorhand of wat dan ook .. dat spoortje is er voor omdat ze een hekel heeft aan de zweep , en met de spoor kan je der een keer een flinke tik geven .. maar zo is dat meisje niet .. die duit ook der kuit er in .. jullie zeggen dat ze niet zo moet trekken .. maar als Riva der kop omhoog gooit en zij uit balans is is het logisch dat ze zo naar voren zit .. enja als riva verveelt doen wij t trug .. als zij trekt trekken wij ook .. zo simpel is het...
Is maar goed dat je er zelf niet meer op durft, want je klinkt niet echt aardig voor je paard :S
Palma1994 schreef:Palma1994 schreef:
ZE kan wel rijden .. maar niet de achterhand/voorhand of wat dan ook .. dat spoortje is er voor omdat ze een hekel heeft aan de zweep , en met de spoor kan je der een keer een flinke tik geven .. maar zo is dat meisje niet .. die duit ook der kuit er in ..
jullie zeggen dat ze niet zo moet trekken .. maar als Riva der kop omhoog gooit en zij uit balans is is het logisch dat ze zo naar voren zit .. enja als riva verveelt doen wij t trug .. als zij trekt trekken wij ook .. zo simpel is het...
Is maar goed dat je er zelf niet meer op durft, want je klinkt niet echt aardig voor je paard :S
Helemaal mee eens

rivarachella schreef:t paard moet maar luisteren .. en door een incident met haar durf ik er niet meer op .. en als ze aant stinkmodder is .. stap ik af en mep ik der in elkaar ... slotje !
Citaat:t paard moet maar luisteren .. en door een incident met haar durf ik er niet meer op .. en als ze aant stinkmodder is .. stap ik af en mep ik der in elkaar ... slotje !
mistery schreef:Citaat:t paard moet maar luisteren .. en door een incident met haar durf ik er niet meer op .. en als ze aant stinkmodder is .. stap ik af en mep ik der in elkaar ... slotje !
Dus als ik het goed begrijp mep jij paarden in elkaar als ze iets fout doen?? Doet je moeder dat ook bij jou ofzo als je niet luistert? Jij bent echt niet helemaal lekker he..iemand als jij verdient geen paard. Heb medelijden met dat beestje zeg...

rivarachella schreef:t paard moet maar luisteren .. en door een incident met haar durf ik er niet meer op .. en als ze aant stinkmodder is .. stap ik af en mep ik der in elkaar ... slotje !
rivarachella schreef:ZE kan wel rijden .. maar niet de achterhand/voorhand of wat dan ook .. dat spoortje is er voor omdat ze een hekel heeft aan de zweep , en met de spoor kan je der een keer een flinke tik geven .. maar zo is dat meisje niet .. die duit ook der kuit er in .. jullie zeggen dat ze niet zo moet trekken .. maar als Riva der kop omhoog gooit en zij uit balans is is het logisch dat ze zo naar voren zit .. enja als riva verveelt doen wij t trug .. als zij trekt trekken wij ook .. zo simpel is het...
mistery schreef:Citaat:t paard moet maar luisteren .. en door een incident met haar durf ik er niet meer op .. en als ze aant stinkmodder is .. stap ik af en mep ik der in elkaar ... slotje !
Dus als ik het goed begrijp mep jij paarden in elkaar als ze iets fout doen?? Doet je moeder dat ook bij jou ofzo als je niet luistert? Jij bent echt niet helemaal lekker he..iemand als jij verdient geen paard. Heb medelijden met dat beestje zeg...

rivarachella schreef:waar is een zweep dan voor ? om in de kast te laten liggen .. dit is mijn mening , die moet je maar accepteren en anders reageer dan niet .. ik krijg een andere pony ja .. en je knol moet naar je luisteren anders maar met geweld!
laatste bericht van mij .. dus ik wil een slot!
Ik geloof dat paardrijden nog altijd een vorm van SAMENwerken is met je pony/paard.. arme pony

rivarachella schreef:Ja , zij is mij de baas , en ik ben er bang van.. dat is de reden dat ze verkocht word ,, dat ik er bang van ben .. @ marielle88 dan heb je riva TE weinig zien rijden .. een keer proefrijden is niet genoeg... en als ze niet vervelend was .. wrom kocht jij der toendertijd dan niet ?

rivarachella schreef:waar is een zweep dan voor ? om in de kast te laten liggen .. dit is mijn mening , die moet je maar accepteren en anders reageer dan niet .. ik krijg een andere pony ja .. en je knol moet naar je luisteren anders maar met geweld!
laatste bericht van mij .. dus ik wil een slot!
Citaat:een zweep is niet zielig , dat ie niet naar jou luisterd is zielig!