Grote reus Sanex op kleine kabouter Tessa

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

BounceBabe

Re: Grote reus Sanex op kleine kabouter Tessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 18:02

Hoe ben je er eigenlijk opgestapt? Als een cowboy via de kont? Hahah, ohnee dan zou je erover heen gegaan zijn haha

Leuke foto's!

SANEX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-06 18:24

floorlayka schreef:
Hee Sanex ben jij ook een GMPK'er?? Leuk

Nope, ben een GMKP'er

Ja was wel een beetje bang hoor, zo'n groot paard, rillingen liepen me over mn lijf, dat is ook wel aan mn gespannen gezicht te zien of niet ?

De precieze stokmaat van Tessa is (nog) niet bekend, maar ze zit tegen de 1.20 aan

meisje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 18:33

zal wqel veel gezeik over me heen krijgen met wat ik nu ga zegge
Vind een leuke pony, maar staat voor geen meter jullie erop.
Dat jullie ook nog is allebei erop gaan rijden, 2 veel te grote en zware meiden voor dat jonge ding

SANEX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-06 18:49

Bedankt Meisje, door jou zie ik nu in hoe dom ik bezig ben, en dat ik mn pony aan het vernielen ben.
Ik had er beter meteen een 8jarige op kunnen zetten, ze is niet fatsoenlijk ingereden dus dat had best gekund. Voor het geval ze wel was gaan steigeren en/of bokken, had zo'n 8 jarige ook echt kunnen blijven zitten op een stuiterende jonge welsh)
Oh deale, dankje wel hoor...

( Heb er toch al bijgezet dat het 1malig was, om uit te proberen, alleen in stap en hooguit 5 minuten... ben niet helemaal achterlijk om intensief te gaan rijden op Tessa, wou alleen even kijken wat ze deed, en vervolgens Tinet er even opgezet om vanaf de zijkant te kunnen zien wat ze deed, gaat een beetje moeilijk als je er zelf op zit . Beestje heeft er niets aan over gehouden)

Tinet te zwaar ? Even niezen en ze ligt om, dat kind weegt niks. Ik ben misschien een tikke zwaarder, maar de beentjes doen het nog dus zal meevallen...

Vandaag heeft een 9jarig meiske op dr gereden, dat is beter, heb er foto's van maar de uploadsite staakt ermee, anders had je kunnen zien dat ik niet helemaal idioot ben.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 00:25

kom op hee "meisje"
zie jij ergens aan die pony dat ze het vervelend vind? dan had ze sanex er allang afgekieperd. ik ben al langer bekend met welshjes, heb zelf een tessa look a like, dus mij hoef je niets weis te maken!
dat iemand een winterjas aan heeft, en dus dikker LIJKT en lange benen heeft, wil dat niets zeggen over hoe die pony zich voelt. je kan een klein dik meisje erop zetten of een lange ielle pin, die zullen uiteindelijk even veel wegen!

en nu gaan we lief doen
sanneke, een ontzettend leuke pony heb je, ik kan het niet vaakgenoeg zeggen! heel veel plezier en succes met ze!

__Marloes__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 00:45

Leuke pony, jullie zijn de perfecte combi!

Nee hoor, even zonder gein. Hartstikke leuke pony heb je erbij!

meisje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 10:06

Maar goed iedereen mag toch zijn mening geven, dat heb je als je foto's plaats.
Vind het geen gezicht, en ook niet erg goed voor het jonge ding.
Verder moet je het zelf weten, is jou pony dus mag jezelf weten wat je er mee doet.

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 18:04

Het lijkt erg grappig zulkse grote meiden op die pony.
Dit zijn ook er leuke foto's