heej dank je wel voor de leuke reacties.. We hebben idd geen grond balk gebruikt. De reden is dat onze bak niet afgezet is en dus gewoon 20 bij 40 is. Ze rennen daarbij kriskras door elkaar en springen de hindernis dus van alle twee de kanten. Niet logisch omdan een grondbalk neer te leggen. Vind ik persoonlijk gevaarlijk. Verder was het NIET glad omdat er alleen wat sneeuw lag wat eigenlijk al weg gelopen was. Was omgeploegd dus..
Verder was het de bedoeling om ze eens lekker te laten springen omdat we altijd bezig zijn met dressuur. maakt mij dus niet uit hoe ze springen haha... Hij vind het leuk om te doen dus laat ik hem lekker zijn gang gaan. Tis een leuke afwisseling van de dagelijkse dressuur...
ps. Ik heb idd een digitalt spiegelreflex. maar ik heb nog aardig wat aan de instelling moeten rommelen omdat de lucht niet echt mee zat haha.. Maar het zijn opzich nog mooie foto's geworden. Moet wel zeggen dat ze op bokt niet zo helder zijn als in het echt omdat ik ze via mijn site van msn heb moeten uploaden. Moet drastisch opzoek naar een andere site