Vrijspringen Smookey & Maris

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ninla_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 17:32

Hihi leuk hoor, was wel moe van al dat geren achter ze aan hahah

Kim, deb heeft een spiegel reflex camera.... Ze zal t zelf wel toelichten!

T zijn echt super foto's geworden! Echt heel mooi

Missymerel

Re: Vrijspringen Smookey & Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 18:06

Misschien inderdaad wel een goed idee een grondbalk neer te leggen.
Mijn new forest had ook dat ze veel te ver sprong en ik heb het meteen moeten afleren.. bij sprongen die zo ver zijn mag het wel maar zo niet.. want als je een dubbel sprong gaat rijden.. komt hij totaal niet uit..
Ziet er verder erg leuk uit

poekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 19:07

Eey meiden,erg gave foto,s weer.en goede timing dat lukt mij nou nooit.
ze springen er prima overheen (en dat zonder grondbalk!!!)
Maris ziet er ook superstoer uit zo herkende hem bijna niet joh.

x zie jullie snel op stal

xxx tries

This_is_me

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-06 19:19

heej dank je wel voor de leuke reacties.. We hebben idd geen grond balk gebruikt. De reden is dat onze bak niet afgezet is en dus gewoon 20 bij 40 is. Ze rennen daarbij kriskras door elkaar en springen de hindernis dus van alle twee de kanten. Niet logisch omdan een grondbalk neer te leggen. Vind ik persoonlijk gevaarlijk. Verder was het NIET glad omdat er alleen wat sneeuw lag wat eigenlijk al weg gelopen was. Was omgeploegd dus..

Verder was het de bedoeling om ze eens lekker te laten springen omdat we altijd bezig zijn met dressuur. maakt mij dus niet uit hoe ze springen haha... Hij vind het leuk om te doen dus laat ik hem lekker zijn gang gaan. Tis een leuke afwisseling van de dagelijkse dressuur...

ps. Ik heb idd een digitalt spiegelreflex. maar ik heb nog aardig wat aan de instelling moeten rommelen omdat de lucht niet echt mee zat haha.. Maar het zijn opzich nog mooie foto's geworden. Moet wel zeggen dat ze op bokt niet zo helder zijn als in het echt omdat ik ze via mijn site van msn heb moeten uploaden. Moet drastisch opzoek naar een andere site

Smookey

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 09:30

Heej hallo, wat een leuke reactie's weer allemaal. Kimmie-girl, kom gezellig eens langs, we zullen de koffie en thee klaar zetten

Even die grondbalk is denk ik wel genoeg uitgelegd. Ze springen vrij dus kunnen zelf bepalen hoe en wat dus als ze dan eens verkeerd uitkomen is dat niet kwalijk, want er is niemand die ze in de weg zit.

danielle_ikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 18:49

Heey mooie foto's van maris en smook!!