Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bergkraai schreef:Verder zou ik ook zijn manen trekken!! Ziet er een stuk vlotter uit!

!
!
erg sprekend hoofdje. En strekken kan ze iig erg goed.

*is mijn ervaring* XlucienneX schreef:je match met het dak hihi
?? Silvan schreef:Vind dat het er wel goed uitziet hoor!! Gewoon lekker ontspannen..Mijn verzorgpaardje heeft dit ook heel lang gedaan..Nu een jaar verder loopt ze super, loopt braaf aan de teugel. En dat zelfs zonder te hangen op de teugels..
Zoals iemand net al zei, longeren helpt inderdaad erg goed!Let alleen wel op de je je paard niet per ongeluk dwingt met een bijzet teugel om hem na te laten geven. Dit doet hij namelijk vanzelf wel, het heeft alleen even tijd nodig!
Oja, ik zou persoonlijk mijn beugels 1 gaatje korter doen. Reed ook altijd met lange beugels, natuurlijk vrij logisch bij een dressuurzadel, maar ik val nu minder snel naar voren en blijf rechter zitten. Dus mss dat je dat eens kan proberen!![]()
Have fun verder met je paardje!!
Silvan schreef:Oja nog een tip voor het naar voren kijken. Kijk waar je heen gaat! Dus je gaat rechtdoor en kijk dan waar je heen wilt! Ga je een stuk rechter van zitten *is mijn ervaring*
Sfieke schreef:Heb je al les? Ze zou wat ronder gereden mogen worden
Succes!
Maar goed... door em goed te rijden gaat ie vanzelf luisteren
Succes! ymneuss schreef:Silvan schreef:Vind dat het er wel goed uitziet hoor!! Gewoon lekker ontspannen..Mijn verzorgpaardje heeft dit ook heel lang gedaan..Nu een jaar verder loopt ze super, loopt braaf aan de teugel. En dat zelfs zonder te hangen op de teugels..
Zoals iemand net al zei, longeren helpt inderdaad erg goed!Let alleen wel op de je je paard niet per ongeluk dwingt met een bijzet teugel om hem na te laten geven. Dit doet hij namelijk vanzelf wel, het heeft alleen even tijd nodig!
Oja, ik zou persoonlijk mijn beugels 1 gaatje korter doen. Reed ook altijd met lange beugels, natuurlijk vrij logisch bij een dressuurzadel, maar ik val nu minder snel naar voren en blijf rechter zitten. Dus mss dat je dat eens kan proberen!![]()
Have fun verder met je paardje!!Silvan schreef:Oja nog een tip voor het naar voren kijken. Kijk waar je heen gaat! Dus je gaat rechtdoor en kijk dan waar je heen wilt! Ga je een stuk rechter van zitten *is mijn ervaring*
Dank je wel!
Ik zal idd mn beugels is een gaatje korter doen en kijken waar ik heen ga
!