Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Niseyra schreef:Tsja bij western moet je nou eenmaal met wielsporen rijden.. Maar je hebt wel gelijk dat er mensen zijn die denken dat "been geven" betekent dat je dan hard met je sporen moet schoppen.. Maar dat komt ook in de Engelse sport voor
Jou Haf is ook een mooi ding! Niseyra schreef:Haha dank jeJou Haf is ook een mooi ding!
Trail om mee te beginnen denk misschien gaat een vriendin pleasure met hem doen.
Bij wie les jij? escadron schreef:Heb ik dat!!!![]()
Bij wie les jij?
Missymerel schreef:Ik ben best wel tegen western ik vind het er ook best wel heftig uitziet... maar wel leuke foto's verder..
Missymerel schreef:Ik ben best wel tegen western ik vind het er ook best wel heftig uitziet... maar wel leuke foto's verder..
escadron schreef:Ik krijg sinds kort les van Aaltje Visser. Heb 5 jaar geleden altijd les gehad van Anneke de Jong. Paard staat in Een vlakij Haulerwijk.
. Waar zit Anneke de Jong dan?
Leuke pony ook! Wat gaaf dat je westernwedstrijden rijd!
Trek je niets aan van dat gezeur over sporen etc. Niseyra schreef:Tsja bij western moet je nou eenmaal met wielsporen rijden
Niseyra schreef:Thnx allemaalpony25 schreef:Vraagje hoe heb je dat aan je paard geleerd of kon ze het al?
Euhm.. Wat bedoel je?

pony25 schreef:Het westernrijden
Ik heb zelf ook 5 jaar western gereden maar mijn pony het nog niet geprobeerd te leren
Ik vindt het wel leuk maar ben bang dat dan de dressuur die ik erin probeer te krijgen er weer uit gaat.
Miss_Montana schreef:Een paard verleert niets, er zijn heel veel mensen die aan dressuur en western doen. Je kan alleen niet verwachten dat je op topniveau mee kan gaan rijden. Je zou je pony neckreining aan kunnen leren om te beginnen maar meeste mensen laten net als bij dressuur en springen hun paard trainen door mensen die daar erg veel verstand van hebben.
Ik heb dat ongeveer 9 jaar lang gedaan bij een stal en heb toen Shy gekocht en dat is nu bijna 3 jaar geleden.
Gefeliciteerd met je 1ste prijs!