Raia@work op Indoor Dronten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Murkje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 12:54

heej

op sommige fotos moet je je handen meer bij je houden en.,..recht op zitten verder ziet het er goed uit!

Shannie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 13:10

Ziet er echt super uit hoor
Ik vind zelf de laatste foto het mooiste...

Peppertree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-06 20:05

Thanks voor de superleuke reacties!

En Krien, hoop dat t snel weer mooi weer wordt dan! Gaan we dr weer even in een setje gooien...leuk!

Heb er nog meer gevonden!

Peppertree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-06 20:11

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nou kan ik helemaal niet meer kiezen!

_Denies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 20:14

Die laatste 2 hoofdfoto's zijn echt heel erg mooi *Ja ik help je bij je keuze * En die eerste foto is ook erg mooi, die groet foto wel apart Maar zou ik niet uitvergroot willen hebben Maarja das eigen keuze, denk dat je veel uitvergrote foto's gaat krijgen, haha

_vesta_

Re: Raia@work op Indoor Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 20:17

Heyyy gerrie!

ben ik een beetje zinloos aan het rondkijken, kom ik foto's van jou tegen. Hahaha verwacht je ook niet! Ziet er heel netjes uit, vooral die hoofdfoto's, moet je zeker eentje van laten vergroten.. Wanneer heb je weer eens een wedstrijd in west-friesland? Kan ik je weer eens 'live' bekijken en dan neem ik Diana mee...

En heel relaxed dat je kaartjes hebt gewonnen voor jumping, ik weet nog wel iemand die met je mee wil (hint, hint )....

We bellen heel snel weer, want het is veel te lang geleden dat ik je heb gesproken/gezien!

X Sanne