de sprongen zien eropzich wel goed uit
gaat het topic nu niet meer over de bak als over het rijden
trouwens ik rijd zelf ook in een wei.
En dat gaat goed ,je moet gewoon niet over de gladdestukken gaan .
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
want zo'n emmer houd zo'n paardenvoet natuurlijk niet...
.
Je spreekt tegen een expert..
denk wel om de veiligheid ervan...
(eventueel uitstekende nagels, scherpe hoeken,... want stel dat je valt, of je pony raakt de sprong, kan het verwondingen vermijden,...) daarmee zijn balonnen en van die dingen leukere opties
veraA schreef:Je valt weer een beetje in je oude fouten, namelijk onverantwoordelijk bezig zijn..
Die bak is écht te slecht om te springen, en ik trap niet in het grapje dat ie niet glad is, want daar heb je vaak toch wel anders zand voor nodig..(dan ziet de bak er ook anders uit)..
Daarnaast vind ik die emmers gevaarlijk, stel dat ze erin staptJe moet dus altijd de onderkant naar boven zetten..
veraA schreef:Je valt weer een beetje in je oude fouten, namelijk onverantwoordelijk bezig zijn..
Die bak is écht te slecht om te springen, en ik trap niet in het grapje dat ie niet glad is, want daar heb je vaak toch wel anders zand voor nodig..(dan ziet de bak er ook anders uit)..
Daarnaast vind ik die emmers gevaarlijk, stel dat ze erin staptJe moet dus altijd de onderkant naar boven zetten..

Ging altijd goed. Ze draaft over de hindernis ipv in galop... dat scheelt al heel wat!
mijn paard zou er niet overgaan met zakjes en emmers 
het was ook zo blubberig 
maar met zo'n sprongetje komt een paard nog goed op de benen terrecht
en ze zal zelf ook wel weten wat wel of niet kan met haar pony

) 
machie schreef:Verder vind ik alleen dat losse touw erg eng liggen,
Veel succes met je wedstrijd!
missmartjuh schreef:veraA schreef:Je valt weer een beetje in je oude fouten, namelijk onverantwoordelijk bezig zijn..
heeeeeeeelemaal mee eens!! sorry maar als je je pony kwijt wil moet je vooral in die drassige bak rijden
dat was wel erg onverantwoord...Ik in ieder geval wel..