Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kroetietjuh schreef:HaileysComet schreef:Mag ik vragen waarom er een touw om de balk zit en waarom er plastick zakjes aan de staanders vastzitten?
Nog nooit eens een ''enge'' hindernis gemaakt? zie soms op wedstrijd ook mensen, die hun dek /zadel op de hindernis leggen, en er dan ok over heenspringen...

je paard kan goed springen
Vind dat ze niet helemaal op de juiste manier springt, maar ze komt er wel overheen
ChingYi schreef:Daar hoef ik geen commentaar op, zoiezo het touw sleept ze dan mee en niet de hindernis, ja hindernis kan omvallen..
Touwen zaten er los overheen(ik heb ze er al speciaal niet omheengewikkelt)
en je -hebt nog niet eens peesjes of wat dan om HaileysComet schreef:Mag ik vragen waarom er een touw om de balk zit en waarom er plastick zakjes aan de staanders vastzitten?
)
...
Ik vind de touwen ook vrij onverantwoord, en volgende keer zou ik gaan springen als de bak er droog bij ligt. Verder leuk paardje hoor.

maar natuurlijk nog niet zo hoog
eerst veel oefenen en trainen
Melanie15 schreef:Oeh gevaarlijk die touwen. Als die daarin komt met zn been, ben je flink de pineut. Maar verder leuk dat ie het zo goed doet
)