Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nimmedor schreef:ik vind het paardje erg netjes lopenheeft mooie ruime gangen
Let alleen wel op je piaonohandjesen dat je wel in balans blijft zitten verder ziet het er super uit.
Paardje loopt ook mooi op de loodlijn, maar kun je hem ook lang en laag instellen?
.
! 
. 
!
Ik vind z'n kolletje van de ene kant net een dolfijntje, en van de andere kant een paardenhoofd

Voor m'n eerste proef had ik 146 punten. Vind ik nog redelijk voor m'n eerste wedstrijd, ookal had ik totaal geen last van zenuwen. Voor de 2e proef 137 punten, dat vind ik jammer. Maargoed, niks aan te doen. Ik weet nu in ieder geval waar ik aan moet werken.
*trots*
Echt tegen de hand was 'ie in elk geval niet. Hij was alleen écht ff tegen de hand toen ik na het halsstrekken in stap m'n teugels op maat maakte. Naja, ook dáár wordt aan gewerkt!
Helaas is het niet zo'n prachtige foto maar ik plaats heb toch, aangezien het de enige foto is, haha!
haha! Wordt aan gewerkt.
ziet er netjes uit hoor

ik heb er zelf ook 1
celintjuh schreef:Hee Mooie foto's
en zeer mooi paardje..
Maaaarr... Op jhet filmpje lijkt echt of je bij het van hand veranderen heel erg zit te trekken en te zagen...
Dat lijkt iig..
Naja succes verder.!!
Liefs!

CAuvraySky schreef:Ik heb ook nog een tip voor je
Ik vind het altijd netter staan als je je singelstoten vastmaakt![]()
Ik vergeet het ook soms hoor , maar de jury ziet dit wel en dat is een minpunt voor verzorging
Verder vind ik dat je helemaal niet kunt zien dat het een dravertje isik heb er zelf ook 1

!
!!