Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Caprice14 schreef:hij is nu bijna 7 jaar.. en hij is al 1 en een half jaar onder het zadel en hij legt sinds de zomer zijn talent voor springen aan... en dat gare borst-ding gebruik ik omdat anders het dekje gaat schuiven..

Caprice14 schreef:hij is nu bijna 7 jaar.. en hij is al 1 en een half jaar onder het zadel en hij legt sinds de zomer zijn talent voor springen aan... en dat gare borst-ding gebruik ik omdat anders het dekje gaat schuiven..
ik dacht aan hem toen k hem net mocht verzorgen toen was hij 5. ik verzorg hem nu bijna 2 jaar dus dat klopt,, hijs nu bijna 7
schuift naar voren en we hebben nog geen staart riem..
.
trek je er niks van
je kan nog makkelijk op die pony

annepaardoes schreef:het paardje springt leuk alleen ik vind de houden van de ruiter eerlijk gezegt vreselijk. Als je zo'n houding hebt moet je eerst gewoon springen met zadel i.p.v. zonder zadel.
Het lijkt mijn zowiezo niet al te best voor je houding om met zo'n houding te gaan springen zonder zadel.
Rebel_Jits schreef:Ze heeft 2 zadels, die beiden niet goed passen.
Dat dekje is er voor extra bescherming van de rug, zodat deze minder snel kan beschadigen (als dat al gebeurd.)
De pony komt ruim over de sprong heen (ik heb al deze foto's gemaakt en heb het dus met eigen ogen gezien.) En probeer maar eens leuke peesbeschermers te vinden als je weinig geld/tijd hebt en ook nog in een kleine maat.
Caprice14 schreef:jah weet k, ik ga met m'n bovenlichaam te ver naar voren.daardoor lijkt het alsof ik op hem hang, maar dat is niet zo
Rebel_Jits schreef:Ze heeft 2 zadels, die beiden niet goed passen.
Dat dekje is er voor extra bescherming van de rug, zodat deze minder snel kan beschadigen (als dat al gebeurd.)
De pony komt ruim over de sprong heen (ik heb al deze foto's gemaakt en heb het dus met eigen ogen gezien.) En probeer maar eens leuke peesbeschermers te vinden als je weinig geld/tijd hebt en ook nog in een kleine maat.
karoliena schreef:Rebel_Jits schreef:Ze heeft 2 zadels, die beiden niet goed passen.
Een dekje beschermt echt neit tegen beschadigingen van de rug. Misschien een oplossing verkoop beide niet passende zadels bel en ruitersportzaak en laat ze langs komen met de passervice en koop van het geld van beide zadels een 2dehand of een nieuwe. Peesbescherms in die maat zijn er in overvloed, als vanaf 15 euro. Als je er geen geld voor hebt misschien kan je het dan beter bij cavaletti's houden
Fysiomeid schreef:BEENBESCHERMING??!!! Sorry hoor maar je ziet toch duidelijk op een paar foto's dat hij met zijn benen over die balken (of palen) schuurt. Over je eigen veiligheid moet je zelf beslissen vind ik, maar die pony kan niet over zichzelf beslissen.
(om blessures te voorkomen)