jagermeister @ work (zweeds volbloed)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kekaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 11:50

dit paard naar de slager??? ongelooflijk zeg...ik vind het echt een kanjer om te zien !

verder rijd ikzelf alleen maar recreatief en vind het er dus top uitzien

succes en veel plezier nog met jagermeister !

Sjel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 11:52

vannie schreef:
die laarsen zijn lipica laarsen
en helemaal niet duur
180 euro

En waar zijn die te koop dan?

VValar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 12:07

vannie schreef:
want als er een netjes zit en stil is met haar handen dan is nakita het wel
en vergeet niet ze rijd op een klassieke manier paard he en dat is toch wel wat verschillend van het normale rijden van tegenwoordig

en VENETIE ze zit kaarsrecht hoor het komt door haar jas denk ze heeft zelfs een bodyprotector om en daar kan je echt niet krom mee zitten

en ik vind het wel jammer dat er altijd weer mensen zijn die heet VEEL beter weten en van een foto kan je niet zoveel afhalen hoor

Dat je op een klassieke manier je paard rijdt is nog geen excuus voor je handhouding. Want in elk systeem -en dus ook in het klassieke systeem- behoor je een stille, correcte, en vaste handhouding te hebben.
Het lijkt idd alsof ze erg krom zit, misschien komt dat door haar jas? Misschien kun je de volgende keer foto's maken zonder jas? Geeft waarschijnlijk een wat netter beeld.
Ik heb nooit beweerd het beter te weten, maar van een foto is nou eenmaal best veel af te halen. Ik vind het heel knap dat jullie mishandelde, verreden, zielige paardjes weer op het rechte pad proberen te krijgen. Maar dat betekent niet dat je je maar moet afwenden van de feiten. We hebben alleen wat tips en opbouwende commentaar geleverd, niets om je een breuk over te vallen lijkt mij zo? Probeer het eens wat positiever op te vatten

Kaia

Re: jagermeister @ work (zweeds volbloed)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 12:35

inderdaad knap dat jouw zus dit doet en kan, top

Ik denk dat in dit geval toch echt de rijkunst te maken heeft met de handen. Ik heb vele mensen zien rijden die ook bij antoine lessen..en die rijden ook allemaal zo met hun handen. Dit is echter in het begin, en de hulpen moeten steeds minder worden en uiteindelijk ook een stille hand.

Ik ben er echter ook geen fan van, maar dit is wat ik ervan gezien heb!

Veel succes nog met het paardje! Wat gaat je zus ermee doen? Verkopen? Of houd ze al die paardjes?

vannie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-06 14:15

SJEL
die laarsen kan je bestellen bij horse paradyse in bovenkerk je kan ze in alle kleuren bestelle
deze zijn met rits en veter en mat
ik heb ze in het donker blauw besteld en glansent
ze zijn echt mooi hoor

VVALAR
o ik zie het niet zo aan vallend hoor sorry als ik zo over kom
en die jas jah geen idee waarom ze die zo had meestal rijd ze met een dichte of geen jas

KAIA
jah de hulpen zijn in het begin wat groot maar als het paard beter in balans op 4 benen loopt zijn de hulpen echt minnimaal maar voordat het zover is duurt het even jah

als het weer een keer mooi weer is maken we wel nog meer foto's en dan zonder jas!!!

groetjes vanja

silden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 15:04

Dat ik iets voorover zit klopt helemaal. Dit doe ik omdat het paard problemen heeft zijn rug te ontspannen.
Als ik nu achter in zou gaan zitten belast ik zijn rug te veel. En zou hij dus nooit zijn rug ontspannen.

De hulpen zijn idd in het begin altijd groter. Later als het paard in een goede verdeling kan lopen worden de hulpen weer kleiner.

Ik zal als het een beetje beter weer is wat fimpjes maken.

groetjes Nakita

silden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 15:06

KAIA: Het is wel de bedoeling dat ik de paarden verkoop, maar dat ik vaak best heel moeilijk omdat je toch een hele speciale band met zo'n paard krijgt.

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 04:36

Nakita hoe jij het voor elkaar krijgt weet ik niet maar jij hebt iets met probleem paarden die niet goed lopen, en ze komen bij jou en hup ze beginnen zichtbaarder goed te lopen.
Ik heb heel veel bewondreing voor jou Nakita, ook omdat je dit aandruft.
Als het aan jou ligt loopt dit paard straks aan de top mee met wat dan ook.