. Mond open, oren naar achteren, rug strak...Waarom ga je niet eerst proberen om haar met wat longeerwerk, bijv. met een pessoateugel, wat los en ontspannen te krijgen. Dit kan nooit goed zijn voor haar rug en lijf
. Ze staakt ook niet voor niets! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Mond open, oren naar achteren, rug strak...
. Ze staakt ook niet voor niets! 
Ramiro schreef:Mooi paardje. Ik heb zelf een Metall ruin, tja het zijn niet de makkelijkste he, maar ik vind het er toch goed uitzien naar omstandigheden. Succes Verder
metall x hamilton was dat.
wat mn eigen beestje wel erg goed kan 

bakrand bij instructeur is 1.40 daar ging ie met zn voorbenen opstaan en bleef dan staan, heeft er zelfs al een gat in gemept
))
maarja alle DA's zeiden dat ie gezond was...
En dat haar achterhand niet mee komt..
Dat komt omdat de bak waar ik iedere dag in rijd de laatste tijd, erg zwaar is. Dus als het niet hoeft zegt Tivara doe het maar alleen
Zodra ik les heb (op de manege) is de bak veel lichter en loopt ze meteen véél beter..
misschien om dat ze nog niet helemaal vol bespiert is
Renske20 schreef:Ramiro schreef:Mooi paardje. Ik heb zelf een Metall ruin, tja het zijn niet de makkelijkste he, maar ik vind het er toch goed uitzien naar omstandigheden. Succes Verder
degene die ik gereden heb juist welmetall x hamilton was dat.
hij was erg slim en als je ff niet oplette vloog ie er vandoor omdat ie wat 'engs' zag, maar zette je hem aan t werk had je er een gouden diertje aan, wel een heethoofdje dus niet geschikt voor iedere ruiter/angstige ruiter
maar beslist niet gemeen of staken oidwat mn eigen beestje wel erg goed kan
!