Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
PriscaZ schreef:Om te beginnen vind ik het wel een leuk ponytje. Ziet er echt uit als een beertje in die wintervacht (staan zeker zonder deken buiten?)
Verder: Ook al is het je verzorgpony... Het bit komt zo uit de mond, omdat er aan getrokken wordt aan een kant. Heeft verder niets met het bit te maken, maar met de handen die aan de teugels zitten. Probeer de (lichte)druk op beide teugels hetzelfde te hebben, dan kan dit niet gebeuren. Veel drijven en dan met je handen opvangen, moet genoeg zijn om te gaan ontspannen. Daarbij nog veel overgangen en figuren, om het lijf lekker los te maken. iig geen trekken.
En eigen keus op jouw (verzorg)pony is er niet. Dat iemand zonder cap op jouw (verzorg) pony zit is jouw keuze, niet de keus van de ruiter.
met nog een paar andere pony's
en ze hebben een klein stukje om op te lopen 
en is het niet mijn verandwoordelijkheid...
maar heb ook op de achterhand gelet!!
(en leer hier vooral uit..). Je pony is echt lief! Verdere commentaar ga ik niet geven

. En inderdaad, als mij instructrice deze combinatie zou zien zou ze dat meisje er ook aftrekken!
het bit komt bijna uit zijn mond
ze was nogal fris die dag..
tog wil ik je er even op wijzen. en denk ook met het filmpje aan het springen dat je genoeg meegeeft..voorderest leuke paardjes