Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hmm..

Arabian_Girl schreef:ze hebben gezegt dat er nog gewoon mee gereden kan worden.en dat t binnenkort opgevuld moet worden. maar ik wil toch een andere kopen..

Arabian_Girl schreef:de mensen van de ruitersportzaak.waar ik m'n andere zadel ga halen die zeiden dat..

casje_oxbow schreef:Het enige leuke op de foto's vind ik de pony, maar wat heb ik een ontzettende medelijden met het beesie. Vooral als ik naar de laatste foto kijk. En dat meiske (alison op bokt bekend als sorayalover1) wil dan ook nog eens beweren dat ze jonge paarden heeft leren longeren en inrijden etc. ( dit staat in een topic van sorayalover1...verkeerde galop) Ik zou mijn paardje niet aan haar durven toe vertrouwen, maja dat moet je zelf maar weten.
Beetje jammer..
sorayalover1 schreef:En overigens trek ik ook helemaaaaal niet in de mond van soraya!
En anoek vond het leuk als ik die schoenen aan deed voor op de foto dusz!
En normaal rijd ik ook nooit op s oraya dus was het ook nog een s wennen
Maar ik trek helemaal niet in haar mond!
)
sorayalover1 schreef:O NEE HEB IK DAT NIET GEDAAN DAN?
En overigens trek ik ook helemaaaaal niet in de mond van soraya!
En anoek vond het leuk als ik die schoenen aan deed voor op de foto dusz!
En normaal rijd ik ook nooit op s oraya dus was het ook nog een s wennen
Maar ik trek helemaal niet in haar mond!
sorayalover1 schreef:Nou toevallig trek ik helemaal niet in haar mond! Ik rijd haar voorwaarts neerwaarts dus! Cap is een eigen keuze! Hoeveel mensen hier rijden er wel niet met cap? En daar heb je anders ook geen commentaar op he! Whaha ik maak echt wel zelf uit of ik een cap op doe of niet!