alison op soraya.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 22:59

lekkere stoelzit, vreselijke schoenen, erge handhouding,pff zo ga je toch niet rijden? (braaf beestje hoor!)

shadowflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 23:10

knap dat he zo iemand op je paard wil hebben ....

meisje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 23:21

ik snap niet waarom je dit soort foto's plaatst...je weet toch zelf ook wel dat je hier veel commentaar op krijgt, want het ziet er gewoon niet uit!!!sorry komt vast heel banketstaaf over, zo bedoel ik het niet maar ik begrijp dat gewoon niet!
kijk die schoenen..dat moet je lekker zelf weten, maar het rijden opzich...wat verwacht je dan dat we zeggen van...goh...dat ziet er leuk en ontspannen uit??
nouja ik zal ophouden te zeuren, sorry...
wel een leuke pony trouwens hoor!!

Megamutsj

Re: alison op soraya.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 23:26

Wat een stoere schoenen! hmm..
Laatste foto ziet er onvriendelijk uit.. Miscommunicatie, of trek je zo hard om hem naar rechts te krijgen..?
En handig, zulke lange punten op je schoen van voren.. voet 90 graden draaien en prikken maar..

unamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 23:28

is een mooie pony maar het rijden vind ik wat minder..

het valt ook niet mee om een goede zit te krijgen in dit zadel
het zadel ligt vreselijk achterover
en knelt dus bij de schoft
een zadel met een bredere boom zal je pony wel waarderen denk ik

pressent

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 23:31

ziet er idd niet ontspannen uit en die schoenen daar zou ik echt niet mee gaan rijden mischien een buitenritje stappen maar niet zo nee

Arabian_Girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-06 23:33

de boom is wel goed.maar de vulling uit de kussens aan de achterkant is weg . t kunstof waar de vulling inzat ribbelt helemaal als je t bij elkaar duwt, en als je erop zit is t ook plat..
maar er komt een nieuw zadel aan!!!
en deze ligt er voor een keer eventjes op, normaal rij ik eigenlijk niet vaak...of even zonder zadel..maar deze gebruik ik eigenlijk nooit meer..

unamie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 23:38

[quote="Arabian_Girl"]de boom is wel goed.maar de vulling uit de kussens aan de achterkant is weg . t kunstof waar de vulling inzat ribbelt helemaal als je t bij elkaar duwt, en als je erop zit is t ook plat..
maar er komt een nieuw zadel aan!!!
en deze ligt er voor een keer eventjes op, normaal rij ik eigenlijk niet vaak...of even zonder zadel..

ik zou helemaal niet meer met dit zadel rijden
je paard heeft maar 1 rug en die moet langer mee als vandaag
zo rij je je paard de vernieling in

Arabian_Girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-06 23:51

ze hebben gezegt dat er nog gewoon mee gereden kan worden.en dat t binnenkort opgevuld moet worden. maar ik wil toch een andere kopen..

unamie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 23:54

Arabian_Girl schreef:
ze hebben gezegt dat er nog gewoon mee gereden kan worden.en dat t binnenkort opgevuld moet worden. maar ik wil toch een andere kopen..

wie zijn ZE ??
want deze mensen kun je beter niet serieus nemen en hebben ook geen kennis van zadels

Arabian_Girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-06 23:59

de mensen van de ruitersportzaak.waar ik m'n andere zadel ga halen die zeiden dat...

maar ik vind t zadel zelf ook niet zitten..dus vandaar dat ik m eigenlijk nooit gebruik...

en dat ene keertje per maand nu zonder zadel is volgens mij ook niet slecht voor dr rug..

malije

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 00:04

ik zou zo iemand nooit of te nimmer op mijn knol laten rijden!verschrikelijk,da arme paarden bekkie

unamie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 00:22

Arabian_Girl schreef:
de mensen van de ruitersportzaak.waar ik m'n andere zadel ga halen die zeiden dat..

daar kun je dan beter niet je zadel kopen

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 00:27

hihi, het lijkt soms net alsof ze geen rijbroek aanheeft..

naja, die schoenen zijn vast Mode zo

_Cassandra_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 01:23

Het enige leuke op de foto's vind ik de pony, maar wat heb ik een ontzettende medelijden met het beesie. Vooral als ik naar de laatste foto kijk. En dat meiske (alison op bokt bekend als sorayalover1) wil dan ook nog eens beweren dat ze jonge paarden heeft leren longeren en inrijden etc. ( dit staat in een topic van sorayalover1...verkeerde galop) Ik zou mijn paardje niet aan haar durven toe vertrouwen, maja dat moet je zelf maar weten.

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 01:52

Tsja verwacht je nog positief commentaar?

De laarzen zijn onverantwoordelijk, er zijn niet voor niet chaps en laarzen om mee te rijden, ook mis ik een cap.
Daarbij ligt je zadel helemaal niet goed en het is geen excuus om ermee te rijden, ookal is het maar 1x, je paard heeft er last van en zal dus ook minder ontspannend lopen, zoals op de foto's te zien is.

Pony loopt achter de loodlijn of juist met zijn neus in de lucht, gebruikt bijna (nooit) zijn rug, maarja als het zadel niet past...

De ruiter steekt ook haar tenen vaak naar voren, teugels te lang waardoor je je handen niet op de juiste plek kan houden, pony valt ook teveel door je binnenbeen en als de pony zijn neus naar voren-omhoog steekt heeft het geen zin om terug te trekken.

En de laatste foto is helemaal voor schandaal.

Misschien is een lesje slim.

Ook zeg je dat je amper rijd, misschien slim omdat niet ene keer te gaan rijden en andere keer niet te rijden.

Leuke pony.

Arabian_Girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-06 09:29

ik ben t zelf niet die erop rijd hier..

en omdat ik niet vaak rij is ook door t weer. de wei is dan veels te nat en kan ik niet eens rijden..als t veel regent en als t vriest ook niet want dan is t weer veel te hard en ongelijk..
en om nou te zegge dat ze veel heeft gedaan ook niet..ze zweette niet eens...verder heeft ze wel gewoon beweging als ik niet rij hoor..in de wei en longeren

en wat alison op of aan doet. kan ik niks aan doen..dat mag ze zelf weten...

Somebitch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 09:30

casje_oxbow schreef:
Het enige leuke op de foto's vind ik de pony, maar wat heb ik een ontzettende medelijden met het beesie. Vooral als ik naar de laatste foto kijk. En dat meiske (alison op bokt bekend als sorayalover1) wil dan ook nog eens beweren dat ze jonge paarden heeft leren longeren en inrijden etc. ( dit staat in een topic van sorayalover1...verkeerde galop) Ik zou mijn paardje niet aan haar durven toe vertrouwen, maja dat moet je zelf maar weten.

O NEE HEB IK DAT NIET GEDAAN DAN?
En overigens trek ik ook helemaaaaal niet in de mond van soraya!
En anoek vond het leuk als ik die schoenen aan deed voor op de foto dusz!
En normaal rijd ik ook nooit op s oraya dus was het ook nog een s wennen
Maar ik trek helemaal niet in haar mond!

unamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 09:37

dat sommige zich zo druk maken over die laarzen zeg en de cap
daar heeft het paard toch verder geen last van
ik heb vroeger zelfs vaak genoeg met mijn sokken gereden

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 10:03

Wat een verschrikking zeg die foto's! Vooral die laatste...
Zo'n meisje laat je toch niet op die manier op je pony rijden?
Lekker die kop van links naar rechts trekken/ plukken en voorral de ontspanning niet opzoeken.
Heb ook medelijden met de paarden die door haar 'ingereden'zouden worden. Ben je toch ook mooi klaar mee.
(om over de schoenen nog te zwijgen)

Ongelooflijk.

Wel een leuke pony, en een superschattig setje

obelix

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 10:05

Tjee.. Ten 1e zou ik niet eens met zulke schoenen durven rijden en ten 2e zo'n figuur wat zo in n paard zn mond trekt,zou ik niet eens op mn paard willen hebben
Arm diertje.. Die ene keer die die volgens jullie gereden word, zet je er zo'n iemand op... Beetje jammer..

Verder leuke pony enne leuk setje

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 10:15

sorayalover1 schreef:

Hoe leuk die schoenen ook zijn voor op de foto, het is gewoon niet erg slim om ermee te rijden. En verantwoordelijkheid gaat bij nog altijd VOOR 'leuk-voor-op-de-foto'. Verder, waarom heb je geen cap op als je ook nooit op dat paard rijdt?

Op de foto's trek je de pony ontzettend in haar mond. Hoe kan je dit nou op zo'n manier glashard ontkennen, terwijl hier het hele topic vol foto's staat waarop je wel erg strenge handen hebt en je paard zijn hoofd en nek in een bepaalde houding trekt? (Vooral op foto 2 erg duidelijk: Wat doe je met je linkerhand )

Verder loopt het paard op geen enkele foto nagevelijk. Opgekropt en in de houding getrokken, achter de loodlijn, geen ontspannen beeld.. OF met het neusje de lucht in, rug weggedrukt, en ook daar zie ik geen ontspanning.. Nou hoeft een paard natuurlijk niet nagevelijk te lopen, begrijp me niet verkeerd.. maar het ziet eruit alsof je wel probeert het paard nagevelijk te rijden op de foto's (op de verkeerde manier).

En nogmaals.. geen getrek in de mond? Wat doe je dan op die laatste foto

Al rijd jij paarden in.. ik zou mijn paardje aan de hand van deze foto's nooit of te nimmer door jou laten inrijden, want al zijn het momentopnamen.. zulke momentopnamen vind ik niet horen!

Somebitch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 10:51

Nou toevallig trek ik helemaal niet in haar mond! Ik rijd haar voorwaarts neerwaarts dus! Cap is een eigen keuze! Hoeveel mensen hier rijden er wel niet met cap? En daar heb je anders ook geen commentaar op he! Whaha ik maak echt wel zelf uit of ik een cap op doe of niet!

Let_be

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 10:53

sorayalover1 schreef:
O NEE HEB IK DAT NIET GEDAAN DAN?

Nou je zegt wel meer, zogenaamd een lease pony enzo, terwijl daar alleen komt (volgens mij niet eens vaak) en beetje verzorgt. Ja jij zou alle kosten betalen. Dit weet ik omdat ik de eigenaar ken.
En iemand die paarden inrijd komt niet met een roze handtasje stage lopen op een stal waar je moet mesten etc. En dan nu weer met zulke laarzen rijden, iemand die paarden inrijd heeft is een stuk slimmer als jou met betreft verantwoordelijkheid nemen.

Helemaal als je voor het eerst op een vreemd dier zit, denkt de gemiddelde ruiter meteen aan een cap, hoe braaf ze ook zouden moeten zijn.

Voorwaarts neerwaarts? Waar dan?

unamie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 10:54

sorayalover1 schreef:
Nou toevallig trek ik helemaal niet in haar mond! Ik rijd haar voorwaarts neerwaarts dus! Cap is een eigen keuze! Hoeveel mensen hier rijden er wel niet met cap? En daar heb je anders ook geen commentaar op he! Whaha ik maak echt wel zelf uit of ik een cap op doe of niet!

dat was mij persoonlijk niet zo opgevallen
ws weet je (nog) niet wat voorwaarts neerwaarts is