Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xxxvagoxxx schreef:Ziet er leuk uit ...
Mooi paard!
Maar 1 ding is wat ik denk als je een buitenritje gaat maken waarom moet hij in godsnaam dan netjes lopen e.t.c
Buiten rijden is toch meer voor het ontspannen en niet voor te werken aan hoe je rijdt ...
Als je toch vaak in de bak rijdt ...
Maarja dat is mijn mening
Wel een pittig beestje zo te zien!

xxxvagoxxx schreef:Maar 1 ding is wat ik denk als je een buitenritje gaat maken waarom moet hij in godsnaam dan netjes lopen e.t.c
Buiten rijden is toch meer voor het ontspannen en niet voor te werken aan hoe je rijdt ...
Als je toch vaak in de bak rijdt ...
Maarja dat is mijn mening
Venetia schreef:Ik vind het echt een leuk beest!
Ik zou me als ik jou was niet blind staren op het neusje eruit. Hij lijkt wat week in de rug te zijn en dan kun je met het neusje eruit vaak zijn rug er niet bij houden. Wel is het imo beter als je je handen wat meer vóór houdt, zodat je soepeler daarmee bent, en dan wat meer ertegenaan rijdt, dan krijg je wat meer verbinding.
Verder vind ik dat je goed bezig bent en dat kun je ook wel zien aan het prettige beeld dat hij geeft!

hele leuke combi!
frieske schreef:foto 6 is echt prachtig
Het leuke van een arabierxfries is dat ze er niet uitzien als een fries..maar toch het gangwerk en de mooie bouw een beetje hebben..(heeft meer uitstraling vind ik persoonlijk)
succes met hem

!! Super! Hele mooie foto's! 
Bugsje_loveu schreef:heel mooi paard
ziet er nettjes uit