Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Aminatjj schreef:Mooi paard !
Wat blinkt hij mooi bij de eerste foto's ,
netjes gereden

sandr0 schreef:nou zoveel positieve reacties!!! dat word dan toch binnenkort starten hoor nikki.......hihihihihi

Quarterh0rse schreef:sandr0 schreef:nou zoveel positieve reacties!!! dat word dan toch binnenkort starten hoor nikki.......hihihihihi
haha ja ik ben bang van ook
Bedankt voor de leuke reacties!
" ?? maar zodra hij ontspannen liep was het er eentje
Armanii schreef:ziet er heel goed uit! toen hij bij de eerste foto's een beetje met zijn hoofd omhoog liep dacht ik "Salinero" ?? maar zodra hij ontspannen liep was het er eentje
AnneB schreef:Hé wat leuk, ik zag Boris laatst lopen volgens mij.
Jullie stal zit toch ook aan de Dirk van der Burgweg? Ik rijd namelijk op manege Hoek van Holland er naast.
AnneB schreef:Klopt, ik woon in Den Haag. Ben zo'n twee jaar geleden terecht gekomen op HvH en daar ga ik nu zo'n 3 keer per week heen.
Ik zat in de auto en reed langs Boris, zei nog tegen m'n moeder: 'Dat is een bokt-paard.'
Nou dan zul je ons nog wel eens tegenkomen. We rijden regelmatig buiten. Quarterh0rse schreef:haha wat toevallig joh

AnneB schreef:Ik rijd een 'handelspaard' maar 't is stiekem gewoon een privépaard ja.
Madame is nu aan het herstellen van een peesklap en ben dus alleen maar buiten te vinden, dus wie weet komen we mekaar eens tegen inderdaad.
Even wat anders: Hoe is jullie buitenbak te rijden?

AnneB schreef:Ik weet niet hoe jullie binnenbak is, ben er nog nooit op stal geweest.
Wij kunnen zwemmen en schaatsen in de winter.
Quarterh0rse schreef:AnneB: Ja dat zie ik inderdaad als ik wel eens voorbij rijd, maar volgens mij is jullie buitenbak in de zomer wel goed toch? Hij is in ieder geval wel lekker groot.

Quarterh0rse schreef:Ja zn burberry deken zie je niet over het hoofd
Denk alleen dat we hier een beetje ontopic moeten gaan voordat ze het sluiten...