Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)

Ze vond het ook niet leuk, maar het beestje is in het begin zo vooruit en zo pittig dat ze onmogelijk haar teugels langer kan houden of hij toont haar alle kanten van de piste. Ze moet hem eerst zeggen van: hier bij mij ... En dan in de lessen heeft ze de mogelijkheid wel om haar teugels langer te laten, dan doet ze dat ook en dan heeft de pony veel halsvrijheid, loopt hij op zijn eigen benen, in balans, en zijn ze een leuke combinatie.
Maar nogmaals, ik begrijp jullie standpunt vanuit deze foto's, alleen kan het soms wat minder fel gezegd worden.
dat moet ze zelf van de instructeur, losgooien voor de les helpt niet echt .. dankje voor de tips
Ik laat zeker foto's zien wanneer het goed gaat 
Volgend jaar ga ik cursus fotografie volgen als het te combineren valt met school, ik interesseer me er nogal voor... vandaar dat ik veel foto's probeer te trekken enzo ..En als ik de toestemming krijg om ze te plaatsen, doe ik dat
En als ik ze plaats, ben ik ook verantwoordelijk voor de kritiek die de ruiter krijgt en wil ik de mogelijke misverstanden rechtzetten ..mememe schreef:@bonitobol je kan het altijd proberen losgooien bij mijn verzorgpony helpt het ook niet veel maar wel een beetje.
ik zou zeggen ga het eens proberen.
of plaats een keertje foto's met jou en extacy?
misschien dat de meningen van vele bokkers dan anders worden(niet gelijk allemaal aanvallen).
Ik ga foto's van de les trekken.. Daarmee zal er ook al veel rechtgezet worden
mememe schreef:oke dacht vraag het maar even want dat wist ik neit schaamt zich diep

Fuego schreef:ik geloof wel dat ze wat aan haar rug heeft, maar de ene keer zit ze veel verder naar voren als op de andere foto's. als ze op die ene foto rechter zit waarom zou ze dan op andere foto's wel zo ver naar voren zitten