Ziet er goed uit hoor Kim
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) loopt hij wel in de aanleuning, maar geeft hij niet na, daar zit wel dégelijk verschil in.. je zal zien, als je hem zover kunt krijgen dat hij na geeft kun je je teugels ook korter pakken omdat hij dan meer gaat zakken/buigen in zijn hals. Succes ermee
GRAPJE, proficiat, ik hoop dat je mij niet bezig gezien hebt want zo slecht liep mijn knolletje nog nooit... Hoop dat het vandaag ook zo goed was.
Jullie zijn een mooie combinatie. Mag ik vragen wat voor een dekje je hebt? Wat een prachtige kleur.

KimS schreef:venusjah schreef:JepWas écht barslecht! Wanneer heb je me dan gezien? Was de laaste wedstrijd met m'n paard met artrose dus tjah
ik weet niet wanneer ik je al gezien heb, kan alleen zeggen dat ik je ooit al een keer gezien heb
Wanneer heb je gereden? zaterdag of zondag?
Ik had in de eerste reeks op zondag gereden, en gewonnen(165 ptn)
xxx
peerke schreef:Mooi paard heb je.Jullie zijn een mooie combinatie. Mag ik vragen wat voor een dekje je hebt? Wat een prachtige kleur.

(als ik de juiste voor heb toch
)
(ze staan in volgorde waarop ik ze in mijn vorige bericht ook had gezet)
Maar dat weet ik zelf ook al langer dan vandaag. Het is niks nieuws voor ons.
agjaah.. blonT 
Je woont idd niet zo ver weg! ik heb zelf ook nog een jaar ofzo in Lokeren gewoond