Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sammie_44 schreef:Volgens mij loopt ie heel erg fijn. Het ziet eruit dat ie heel fijn in de aanleuning is en fijn aan t been. Hij heeft een mooie hals, mooie ronde en goede aanzet! Probeer verder alleen je armen aan je lichaam te houden en niet zo voor je uit te strekken. Heb je je teugels trouwens niet tussen je ringvinger en pink zitten?
Suzanne F. schreef:Je kan wel zien dat er Balzflug achter zit!!
sammie_44 schreef:Volgens mij loopt ie heel erg fijn . Het ziet eruit dat ie heel fijn in de aanleuning is en fijn aan t been. Hij heeft een mooie hals, mooie ronde en goede aanzet! Probeer verder alleen je armen aan je lichaam te houden en niet zo voor je uit te strekken. Heb je je teugels trouwens niet tussen je ringvinger en pink zitten?
sam_sur schreef:Leuk beessie!! je L2 debuut zal vast goed gaan!! iemand die ik ken heeft ook een balzflug maar is heel stout en vervelend!! is die van jouw ook zo?? zou graag antwoord willen!
Fysiomeid schreef:Mooi paard hoor!!! Wauw!!
Wat je zelf al zei idd meer naar achter zitten met de galop, maar ik weet uit eigen ervaring dat dat best lastig is somsVerder een mooie combinatie.
FF een ander vraagje, wat voor zadel ligt er eigenlijk op?? Ziet er wel lekker uit!!
nadina schreef:MissDonna schreef:wat een onwijs mooi beest ..!! alleen die manen...zou ze liever getrokken zien
Volgens mij zijn ze gewoon handbreedte hoor...
Ziet er weer leuk uit! Misschien tot morgen en anders tot volgende week!
anydale schreef:Ziet er erg leuk uit! het commentaar heb je zelf al gegeven. Vooral het drafgedeelte vind ik er super uitzien.
Wat heb jij trouwens gave laarzen, van welk merk zijn ze?
[/quote]
haha Nikita12 schreef:hij lijkt niet echt op baldwin hea
! Venetia schreef:Ik moet nog wat schaven aan mijn fotograveertechniek zie ik wel!
Melvera schreef:Jullie gaan hard vooruit, ben erg benieuwd naar jullie eerste L2 wedstrijd!!