Verschil -> Echt de moeite waard!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 18:17

Wat jammer zeg! Het lijkt me echt een leuke pony!

Het zadel lijkt een beetje ver naar voren te liggen, het lijkt op de schouder van de pony te liggen. Dat gebeurt overigens wel snel bij veelzijdigheidszadels.

Je rijdt naar netjes hoor, voor zover ik het kan zien. Let er op dat een paard niet te ver met het hoofd naar beneden duikt. Ik heb vroeger geleerd dat je de riem van het hoofdstel achter de oren moet kunnen blijven zien als je recht vooruit kijkt.

Melia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 18:43

echt jammer dat ze verkocht is Marinke hopelijk krijgt ze het daar net zo goed als dat ze hier had! mooi filmpje trouwens, heel mooi gemaakt, en de kwaliteit is zo slecht nog niet

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-06 19:00

Bedankt allemaal..

@ Wendy: Ja soms duikt ze iets te ver, maar meestal loopt ze te ver met de neus naar voren.. Maar soms ook goed..

En dat het zadel te ver naar voren licht, ze is zelf te dik.. en dan gaat het heel erg glijden.. en de eigenaar wil geen staartriem dus tja..

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-06 19:25

Wan schreef:
echt jammer dat ze verkocht is Marinke hopelijk krijgt ze het daar net zo goed als dat ze hier had! mooi filmpje trouwens, heel mooi gemaakt, en de kwaliteit is zo slecht nog niet

Hij klopt trouwens niet meer..
Er staat aan het einde iets dat niet klopt, want ze is al weg..

BellyBel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 22:13

Ahh! Heel veel sterkte..