l0nal0ver schreef:ja ik weet niet of het bij jou ook zo is. maar ik heb er gwoon mee door gereden iedereen altijd maar zeggen dat er niks aan de hand was. dus controleren akn nooit kwaad, en je kan er beter nu bij zijn als te laat !
Ja zo is dat!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
l0nal0ver schreef:ja ik weet niet of het bij jou ook zo is. maar ik heb er gwoon mee door gereden iedereen altijd maar zeggen dat er niks aan de hand was. dus controleren akn nooit kwaad, en je kan er beter nu bij zijn als te laat !
en leuke jas ook,, maar mensen hier zeggen dat jou paard het niet leuk vind om te springen maar hij springt toch! en die oren naar achteren is gewoon omdat hij naar jou luistert en erg geconsentreert op het springen. dus meid ga gewoon door met springen jo

ChariiSsa schreef:mooi paarden leuke jas ook,, maar mensen hier zeggen dat jou paard het niet leuk vind om te springen maar hij springt toch! en die oren naar achteren is gewoon omdat hij naar jou luistert en erg geconsentreert op het springen. dus meid ga gewoon door met springen jo