judith met roos @ springen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

judith_slu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 20:27

l0nal0ver schreef:
ja ik weet niet of het bij jou ook zo is. maar ik heb er gwoon mee door gereden iedereen altijd maar zeggen dat er niks aan de hand was. dus controleren akn nooit kwaad, en je kan er beter nu bij zijn als te laat !

Ja zo is dat!!

beukiej

Re: judith met roos @ springen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 20:42

Jemig! wat een crossmonster! K heb het laaste filmpje gezien.. 8rest deed ut niet* Misschien moet ze um iets meer terug rijden..

ChariiSsa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 20:51

mooi paard en leuke jas ook,, maar mensen hier zeggen dat jou paard het niet leuk vind om te springen maar hij springt toch! en die oren naar achteren is gewoon omdat hij naar jou luistert en erg geconsentreert op het springen. dus meid ga gewoon door met springen jo

Dela

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 23:12

aan de stand van zijn oren en zijn snelheid lijkt het IMO ook dat het paardje het niet leuk vind,
maar jij bent degene die hem/haar het beste kent
Ik vind het het er best netjes uit zien, probeer alleen in 1 goed grondtempo de hindernissen aan te rijden.
en als ze steeds maar weer tempo wil maken, leg er een draf/galop balk voor.. kan misschien helpen, doordat ze haar tempo lager moet houden voor het balkje, dan ziet het er al een stuk rustiger uit!
in ieder geval oefen rustig door!

l0nal0ver

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 21:16

ChariiSsa schreef:
mooi paard en leuke jas ook,, maar mensen hier zeggen dat jou paard het niet leuk vind om te springen maar hij springt toch! en die oren naar achteren is gewoon omdat hij naar jou luistert en erg geconsentreert op het springen. dus meid ga gewoon door met springen jo

ff voor de duidelijkheid mijn vorige paard sprong ook terwijlk die ook pijn had.
dus het zou hier best ook zo kunnen zijn, ik zeg niet dat ht zo is mja.. ff dat je t weet

judith_slu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 20:16

Het tempo lijk ook wat hoger door de filmpjes hoor, ze was die dag niet eens zo druk, voor haar doen zelfs vrij rustig

Meestal begin ik ook met een draf/frondbalk, en zonder vind ze soms ook nog wel een beetje moeilijk, weet eigenlijk niet waarom er nu geen drafbalk ligt