@ Fysiomeid: van die duiven heb ik geen last, dat boeit Kendi niet zo ( op stal zitten er ook wel eens duiven en vleermuizen in de bak
) ze hadden inderdaad t deurtje niet helemaal dicht gedaan. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) ze hadden inderdaad t deurtje niet helemaal dicht gedaan. 
wat me het meest stoorde was dat ze doorgingen. Aan Kendi's hoefgekletter was het gewoon duidelijk dat ik er hinder van had, en vervolgens hoor ik ze gewoon schateren als ik in uitgestrekte galop voorbij probeer te komen. Gebeurt het 1 keer, oke. maar ik had er 7 onderdelen mee verziekt
dat vond ik het rotste.
En ik vind het er fantastisch uitzien hoor!

IN MY DREAMS

! 
!
... Helemaal geweldig vinden ze zulke dingen
.
Sfiejj schreef:Ik vind het nergens op slaan dat die mensen stil moeten zijn. Je paard moet daar maar tegen kunnen vind ikPech dan! Maar het ziet er nog best erg netjes uit
! het is een paard hoor! tuurlijk moeten paarden wel zo getraind zijn dat ze rustig kunnen blijven in bepaalde situaties maar het is en blijft een (vlucht)dier! Ik zou echt kwaad zijn geworden op die mensen en zou na de proef wel op ze afgestapt zijn! maar goed, ik vind dat het er netjes uitziet , je hebt haar lekker aan het lopen! Alleen loopt ze bij de zijgangen soms niet helemaal in balans maar ik kan het ook niet heel duidelijk zien op de foto's...
. Klasse dat je toch gewoon zo netjes je proef hebt uitgereden, en aan de punten te zien heb je de rest gewoon goed gedaan!
. Ze is uiteindelijk laatste geworden met onderin de 140 punten, die had er ook flink de balen van!
maar is echt heel jammer!!
Echt super mooii paard !! Kadanzlover schreef:Ik kan nooit zo goed tegen die mensen, ik heb dan altijd zoiets van als je ziet dat het paard schrikt hij je je mond toch dicht?
Dat is wel het netste wat je kunt doen!
)