Kendi @ Zuid Hollandse kampioenschappen Z1

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kathleen_vW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-06 20:25

thanks allebei

@ Fysiomeid: van die duiven heb ik geen last, dat boeit Kendi niet zo ( op stal zitten er ook wel eens duiven en vleermuizen in de bak ) ze hadden inderdaad t deurtje niet helemaal dicht gedaan.

milo

Re: Kendi @ Zuid Hollandse kampioenschappen Z1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 20:35

asociaal zulke mensen. duidelijk geen sportieve paardenmensen.

ik vind wel dat je een heel mooi paard hebt, en dat je hem vriendelijk rijdt!!!!!

Dyonne
Moderator Over Paarden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 20:37

Ziet er netjes uit hoor.

Ik ben het ermee eens dat je paardje ergens tegen moet kunnen. Maar van de andere kant heb ik de beleefdheid om tijdens een dressuurproef stil te zijn. Dus als de mensen stil waren geweest had je ze niets kwalijk kunnen nemen, maar om te praten tijdens een proef vind ik niet beleefd.

Sharonaa_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 20:40

ondanks dat die theeleuten zaten te kwekken dat je paard er van scrok vins ikhet er netjes uitzien hoor..
ik kan dr denk ik echt niet tegen als dat mij zou gebeuren?? en het is niet beleefd om andermans proef te hinderen, om het maar zo te zeggen.. veel succes nog..

Kathleen_vW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-06 21:31

thanks allemaal wat me het meest stoorde was dat ze doorgingen. Aan Kendi's hoefgekletter was het gewoon duidelijk dat ik er hinder van had, en vervolgens hoor ik ze gewoon schateren als ik in uitgestrekte galop voorbij probeer te komen. Gebeurt het 1 keer, oke. maar ik had er 7 onderdelen mee verziekt dat vond ik het rotste.

_leonie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 21:44

Stomme mensen weer zeg, eigenlijk had je heel hard er iets van moeten zeggen ofzo..
Ik vind Kendi echt een super lekkerding En ik vind het er fantastisch uitzien hoor!

ArcesStables

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 21:58

ohho begint kendi nou gewoon n bietje stout te worden...

wanneer zien we je nou in china... of rijd je nie eens mee op de OS

Kathleen_vW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-06 22:19

Ik rij de Olympische Spelen mee hoor, Jordy IN MY DREAMS

Krijtje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 22:23

Altijd fijn he zulke mensen
Toch heb je je er netjes uit gered hoor
Ik vind het er verder goed uit zien

Aman__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 22:25

Je hebt haar goed aan het lopen. Het is dat echt zonde dat ze het dan op een plek eng vind.
Mijn instuctrice(Irene Moerman) reed ook Z1 ze was bij 1 jury 3e met 189 punten en bij de ander 13e met 176 punten.
Was ook wel jammer anders had ze misschien ook wel door gemogen naar Wanroij.

Susanne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 22:27

Die kan mooi lopen !
Pracht paard heb je daar

Ziet er netjes uit, ondanks ze wegschoot

Kathleen_vW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-06 22:29

Dankje

@ Melissamanda: Dat is inderdaad jammer zeg. Altijd jammer, een meningsverschil tussen 2 jury's

lilykashmir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 23:31

Oeh! Daar is Kendi weer! Ben nog steeds fan hoor !
De aanleuning ziet er idd beter uit! Achterhand zit er idd ook beter onder !

Soms heb je van die domme mutsen he ... Helemaal geweldig vinden ze zulke dingen .

Bettine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 00:28

Ziet er lekker uit Kate!
Veel betere aanleuning ook dan ik op (veel) eerdere foto's heb gezien!

Alleen een beetje oppassen met je hand- en gewichtshulpen zoals ik al op mns zei, je gooit ze nog te vaak over de verkeerde kant in de zijgangen

Kathleen_vW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-06 00:32

daar moet ik inderdaad meer op gaan letten, Bettine

moes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 10:24

Sfiejj schreef:
Ik vind het nergens op slaan dat die mensen stil moeten zijn. Je paard moet daar maar tegen kunnen vind ik Pech dan! Maar het ziet er nog best erg netjes uit

Hallo ! het is een paard hoor! tuurlijk moeten paarden wel zo getraind zijn dat ze rustig kunnen blijven in bepaalde situaties maar het is en blijft een (vlucht)dier! Ik zou echt kwaad zijn geworden op die mensen en zou na de proef wel op ze afgestapt zijn! maar goed, ik vind dat het er netjes uitziet , je hebt haar lekker aan het lopen! Alleen loopt ze bij de zijgangen soms niet helemaal in balans maar ik kan het ook niet heel duidelijk zien op de foto's...

Remember

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 11:50

Nette foto's hoor, jammer van die 'foutjes'.

Kreeg pas in het M1 nog een 6 van een jury na een middendraf 'richting' de enge hoek waarbij ze nét na X met 4 hoeven strak in het zand stond, omdat ik het netjes opgelost had... Fijn, maar ik rij geen B meer hoor! Jij bent geloof ik ook wel zo nuchter dat je zoiets hebt van 'ze moet er maar tegen kunnen', maar dit was gewoon absoluut niet netjes van die mensen . Klasse dat je toch gewoon zo netjes je proef hebt uitgereden, en aan de punten te zien heb je de rest gewoon goed gedaan!

Kennis van mij moest in het M2 meerijden, en daar gooiden ze de deur pas dicht ná dat ze begonnen was, precies toen ze voorbij kwam. Dat paard heeft daar ook geen nette oefening laten zien. Was ze aan het eind bijna zover dat hij er wel voorbij ging, gooiden ze de deur maar vast ópen . Ze is uiteindelijk laatste geworden met onderin de 140 punten, die had er ook flink de balen van!

Zoro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 12:22

Zonde.. maar wel heel knap dat ie zo aan het draken was en dat je dan nog die punten hebt.. zou er toch nog een beetje trots op zijn als ik jouw was maar is echt heel jammer!!

ilovelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 13:12

Wat jammer van het schrikken.
Het ziet er super uit Echt super mooii paard !!

Manou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 16:03

Jammer van die stoorzenders.
Maar ik vind het wel geweldig dat je zo'n proef kunt rijden. Ik heb in de verste verte dat niveau niet.

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 16:56

Mijn vader vraagt meestal of ze weg willen gaan of anders stil zijn.
Maar ik vind er niet slecht uitzien, jammer dat hij soms schrok.

OdiEtAmo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 18:22

Kadanzlover schreef:
Ik kan nooit zo goed tegen die mensen, ik heb dan altijd zoiets van als je ziet dat het paard schrikt hij je je mond toch dicht?
Dat is wel het netste wat je kunt doen!

AMEN!
(Ik zou echt woest geweest zijn )

Vind het er verder netjes uitzien!
Echt jammer van de schrikreactie's.

LBLGypsyCobs

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 19:28

Het probleem in Oude Tonge is dat er pal achter die deur een soort centraal punt is.

Mensen lopen de trap op en af naar de kantine, de stal en losrij bak in en uit.
Zelfs richting wc kom je langs die deur.

Mensen komen elkaar tegen en blijven precies daar staan praten.

Die deur is helemaal dicht op wat kieren na, dus het paard ziet wat schaduwen en hoort voor de rest alleen maar mensen praten en de trap op en af gaan.

En dan heb je nog de duiven die rakelings langs en over je paard durven te vliegen tijdens je proef.

Bij C achter het schot is een soort opslag (tractor e.d.), daar willen paarden ook nog wel eens kijkerig zijn.

In Ouddorp is het beter geregeld, daar is de gang tussen de bakken dicht voor iedereen, behalve deelnemers, lezers en de ringmeester.
En die laatste durft er ook wel wat van te zeggen als het te druk wordt achter de deur.

Maar wel jammer dat je ze niet allebei kunt meenemen naar Wanroij, maar ik denk niet dat je je hoeft te schamen in zulke omstandigheden.

M'n vriendin startte daar een keer toen ze pal naast de bak een gierput leeg gingen pompen. Gelukkig is het paard waarmee ze start volledig bomproof, maar ik denk dat het bij menig paard wel een schrikreactie had gegeven.

Kathleen_vW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-06 20:12

thanks voor alle leuke reacties
Kendi is niet helemaal, of beter gezegd, helemaal niet bomproof. Soms loopt ze heel arrogant overal langs, maar soms

SuzannedG

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 20:21

Daar hebben we Kendi weer
Jullie zijn echt leuk samen.. jammer dat die mensen geen rekening met jou wilde houden.. desondanks vind ik dat het er op de stills netjes uitziet!!