wanneer passage???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Betteke

Re: wanneer passage???

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 23:00

Oke, zijn we het eens, want ik was niet van plan te gaan starten en wel van plan hem ooit de passage of de piaffe te leren .

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 08:58

Onze 3 jarige kon het ook zomaar uit het niets, windkracht 9 op de eerste wedstrijd in Oosterwolde! Met vlaggen, trailers, omroepinstallatie! Jammer dat hij zijn staart recht omhoog had en zijn rug een "beetje" wegduwde.

Maar ik kan me best voorstellen dat je het gevoel hebt met een passage bezig te zijn, het simpelste is dan ervoor zorgen dat je een vriedin het camera( telefoon) bij je hebt die het opneemt, dan kun je het zelf terugzien. En als hij dan in volledige aanleuning bij iedere beendruk een verheven pas maakt dan ben je een heel eind op weg!

wemkelover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 12:24

[quote="amondi"]Onze 3 jarige kon het ook zomaar uit het niets, windkracht 9 op de eerste wedstrijd in Oosterwolde! Met vlaggen, trailers, omroepinstallatie! Jammer dat hij zijn staart recht omhoog had en zijn rug een "beetje" wegduwde.
quote]

Nou, onze twee drie jarige kan al de levade, en appuyeren en met vierbenen in de lucht.

Denk niet dat je er al aan toe ben, en ik weet niet of je wedstrijden rijdt maar vast nog niet hoog genoeg. Deze oefening wordt pas op GP gevraagd.