cool dekje
is dat uit de nieuwe lijn van HH? Doei Doei
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
is dat uit de nieuwe lijn van HH?
mooie pony hoor
diekebokt schreef:Ik heb een goede oplossing voor mensen die naar voren leunen in het zadel of niet goed stil zitten. Haal de singel eraf als ze dan niet stil blijf zitten dan verschuift ie naar voren of dan valt hij eraf. Ik zelf heb het ook gedaan want ik wiebel en hobbel erg in de galop. Eerst moet je natuurlijk beginnen met draf en daarna galop zonder singel. Je hebt de kans dat het zadel eraf valt met jouw dat heb ik ook gehad. maar daar leer je echt super veel van en dan gebeurt de volgende keer waarschijnlijk niet meer. Rem het paard af als je voelt dat er iets mis gaat en leun de andere kant op als je naar het hek toe valt want dat kan verkeerd aflopen. Gewaagt is het wel maar je leert ervan en wij hebben een hele zachte bak dus toen ik viel voelde ik niks.Misschien helpt het mij heeft het wel geholpen..
en nog ff: Zeer mooi paardje
Iepke schreef:diekebokt schreef:Ik heb een goede oplossing voor mensen die naar voren leunen in het zadel of niet goed stil zitten. Haal de singel eraf als ze dan niet stil blijf zitten dan verschuift ie naar voren of dan valt hij eraf. Ik zelf heb het ook gedaan want ik wiebel en hobbel erg in de galop. Eerst moet je natuurlijk beginnen met draf en daarna galop zonder singel. Je hebt de kans dat het zadel eraf valt met jouw dat heb ik ook gehad. maar daar leer je echt super veel van en dan gebeurt de volgende keer waarschijnlijk niet meer. Rem het paard af als je voelt dat er iets mis gaat en leun de andere kant op als je naar het hek toe valt want dat kan verkeerd aflopen. Gewaagt is het wel maar je leert ervan en wij hebben een hele zachte bak dus toen ik viel voelde ik niks.Misschien helpt het mij heeft het wel geholpen..
en nog ff: Zeer mooi paardje
Is dit serieus???![]()
Rij dan gewoon zonder zadel, of zonder beugels!
Zonder singel rijden: Je zadel glijdt echt snel zonder singel, lijkt me dat je paard daar zacht uitgedrukt niet zo blij mee is en zonde van je zadel..
Je kan ook gewoon zonder zadel rijden (Lijkt mij hetzelfde idee) evt aan de longe, of gewoon je beugels uit doen..
Maar oke, dan ff ontopic: Mooi beestje!!Leuke naam ook
anydale schreef:Heej stacey, ziet er goed uit! Bevalt het op de nieuwe stal?
diekebokt schreef:Ja dit is sirieus.. een vriendin van mij heeft het bij de manege gedaan.. daar doen ze het wel meer. Je krijgt en goede zit en je leert hoe je goed stil kan zitten zonder dat je valt.. Ik heb het ook maar van de manege maar ik heb er heel veel van geleerd en mijn zit is enorm verbeterd en tis niet echt levensgevaarlijk.. maar jaah. Je hoeft het natuurlijk niet te doen.. maar mijn zit werd maar niet beter dus dit was een goede oplossing
Groets Dieke
aan de zit word gewerkt dus zal k verder nix over zeggen...