Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Zowel longeren als rijden ! BlazingBoots schreef:karoliena schreef:Sorry maar die shet vind ik echt zielig. Ik zou me kapot schamen als ik zo groot was
Jij hebt ook altijd wel wat hè, als het om shetlanders van een ander gaat?
We weten inmiddels ook wel dat jij de beste bent, wij (als alle andere shetlanderhouders) kunnen gewoon niet aan jou tippen en daar kunnen we niks aan doen![]()
Dit is gewoon lol met je knol...
taiga! wat een uber machtig paard!
BlazingBoots schreef:karoliena schreef:Sorry maar die shet vind ik echt zielig. Ik zou me kapot schamen als ik zo groot was
Jij hebt ook altijd wel wat hè, als het om shetlanders van een ander gaat?
We weten inmiddels ook wel dat jij de beste bent, wij (als alle andere shetlanderhouders) kunnen gewoon niet aan jou tippen en daar kunnen we niks aan doen![]()
Dit is gewoon lol met je knol...
jorindebento schreef:hey laten we hier geen ruzie over maken jij vindt dit en de ander vindt dit klaar!!
xx
Leuk hr dat je heel af en toe zo kan rijden op die shet.Citaat:
Last van lange tenen ? Ik geef gewoon een keer mijn mening, als je daar al niet tegen kan. Ik zeg nergens dat ik de beste ben, want dat ben ik namelijk ook niet en ik vind dat een beetje kinderachtig om te zeggen. Voor jou is dat lol met je knol maar voor mij niet. Ieder zijn eigen mening, prima is dat maar dan hoef je niet zo raar te reageren.
.
...hij had er totaal geen moeite mee....ik wel
..missmartjuh schreef:je bent veel te groot voor dat ponytje

en ik leer er ook nog heel veel van
met de beesten