Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wat een verschrikkelijk mooie paarden zeg!!
Het rijden ziet er echt goed uit..!! Ben jaloers!!
Echte beauties!!

fresco schreef:Mooie paarden heb e onder het zadel!
Mag ik vragen wat dat eerste paard links achter heeft?
Ongelukje?

florislover schreef:Mag ik is vragen wat de stokmaten van deze paarden zijn?
MAchitg mooie beesies..!!

Nimber schreef:leuke foto's! Dit zijn toch de EASP hengsten van karel of zit ik helemaal verkeerd?

Ruchet schreef:Dat is een soort van wrat, we moeten om de week met hem naar de dierenarts om het te laten bevriezen met stikstof.

CGJ12 schreef:Ruchet schreef:Dat is een soort van wrat, we moeten om de week met hem naar de dierenarts om het te laten bevriezen met stikstof.
Melanomen zijn erfelijk toch ?
Of heb ik dat mis?

CGJ12 schreef:Ruchet schreef:Dat is een soort van wrat, we moeten om de week met hem naar de dierenarts om het te laten bevriezen met stikstof.
Melanomen zijn erfelijk toch ?
Of heb ik dat mis?
Ruche schreef:Kritisch man hoor !! Kan je er ook nog wat positiefs uit halen ?

CGJ12 schreef:Ruche schreef:Kritisch man hoor !! Kan je er ook nog wat positiefs uit halen ?
Dat is volledig aan jou....
Om er wat positiefs uit te halen dan.
Ik zie vanzelf of je de resultaten van Kirsten Keet verbetert. Dat moet toch vlot lukken dacht ik.... (moet het nog positiever?)
Ruchet schreef:Je zal mij niet zo vaak in de dressuurring tegen komen, en al helemaal niet in het ZZ-licht.
Ik maak hem weer M parcourklaar,
en zal hem een paar keer voor mijn fun in het Z1 starten, en dan vertrekt hij naar vrienden van ons in Amerika, die op dit moment zeer succesvol zijn in de
hunter/equitationsport, met zijn zoon Baltimore !!

diekebokt schreef:Kheb ff een vraag.. misschien een beetje dom maar goed.. is dat waar zij rijd in zwolle want de omgeving om de bak lijkt heel erg op de omgeving van zwolle waar wij heel vaak komen.. kben wel benieuwd groets Dieke
kben wel benieuwd