Wat verschrikkelijk zeg Ik vind der een zeer mooie pony , en de tranen staat in me ogen omdat ik weet hoe het is een paard verliezen terwijl die van te voren nog hartstikke gezond was . Ik zou zeggen sterkte , En geef der een speciaal plekje in je hart. die je nooit aan iemand anders zou geven ( Heb ik ook gedaan )
jeetje,.... Wat een prachtig dier En meis, je mag ook trots op jezelf zijn dat je haar nog 4 jaar van veel plezier hebt gegunt ,... Ze hield vast zoeel van jou als jij van haar:)
wat een prachtpaard zeg, een echte schoonheid. Ben toch blij dat je zoveel plezier met haar hebt gehad dan, ik weet hoe het voelt om je paard te moeten verliezen, het is vreselijk.. Nog sterkte ermee!
Ja idd, zo voelde het bij mij ook, ze was al erg ziek, een halfjaar bijna hoefbevangen.. maarja iedereen blijft zeggen het komt wel goed, dus dan ga je dat ook geloven... en toen ineens werd me gezegd: ze red het niet, je moet haar laten gaan... is heel moeilijk, ik weet hoe je je voelt!
jaa klopt, maar wel fijn dat je dan al wel vantevoren weet dat er iets aan de hand is, want dan kun je je erop voorbereiden een beetje, toch? bij ons gebeurde het zo plotseling dat achteraf mezelf bedacht van: oh oliebol ik heb geen fotows met haar van dit, of ik wilde zo graga nog een keer met haar dat doen. hoe je het ook wend of keert, een paard verliezen blijft ALTIJD erg!