Ik ben erg trots op Elsje...
Ze is nu 24 jaar dus.... Ziet er nog best goed uit he
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

echt schattig die kindertjes..
mel_shet schreef:Je pony is wel erg vies zeg!
Het zit helemaal vastgekoekt en dat komt echt niet door 1 keer modder en niet poetsen.
Mietje schreef:Wát een dierenmishandeling zeg.. Een vieze pony..
Tuttut.. dat kan écht niet..
Ik vind het superleuke foto's!echt schattig die kindertjes..
Evaa_ schreef:mel_shet schreef:Je pony is wel erg vies zeg!
Het zit helemaal vastgekoekt en dat komt echt niet door 1 keer modder en niet poetsen.
WHAHAHA geweldig..
dan ken jij geen fjord..
lolbroek
mel_shet schreef:Mietje schreef:Wát een dierenmishandeling zeg.. Een vieze pony..
Tuttut.. dat kan écht niet..
Ik vind het superleuke foto's!echt schattig die kindertjes..
Die pony is goor... je kan toch ook wle even moeite doen om hem te poetsen, ( geen moeite toch )
Maar verder is het een leuke pony hoor!
mel_shet schreef:De fjorden die ik ken zijn een stuk schoner!
Fjord of arabier , je moet zo'n beesie toch ook een X poetsen ? .. maar ja zal wel weer Penny klinken ofzo maarja als jullie het zo goed vinden .. ik zeg niks.

Citaat:De fjorden die ik ken zijn een stuk schoner!
Fjord of arabier , je moet zo'n beesie toch ook een X poetsen ? .. maar ja zal wel weer Penny klinken ofzo maarja als jullie het zo goed vinden .. ik zeg niks.
_Catlover_ schreef:Citaat:De fjorden die ik ken zijn een stuk schoner!
Misschien dat die Of een deken op hebben?

mel_shet schreef:
De fjorden die ik ken zijn een stuk schoner!
mel_shet schreef:Oke is goed..Ik had over jou reactie heen gelezen![]()
Ze ziet er nog goed uit hoor voor haar leeftijd